۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۵۲۰۵۱۹
امام جمعه بندرعباس:

هفته دولت بهترین فرصت برای اثبات کارآمدی نظام است

امام جمعه بندرعباس گفت: دولتمردان باید از فرصت هفته دولت برای بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و خدمات و اقدامات صورت گرفته استفاده کنند تا دشمنان نتوانند نظام ما را ناکارآمد جلوه دهند.
آیت الله غلامعلی نعیم آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس ضمن گرامیداشت هفته دولت به تلاش دشمنان نظام برای اثبات ناکارآمدی نظام اشاره کرد و گفت: امروز بزرگترین تهدید دشمن علیه نظام اسلامی تلاش برای القای ناکارآمدی نظام سیاسی مبتنی بر دین بوده و در مقابل مهم ترین وظیفه ما اثبات کارآمدی نظام دینی است که لازمه آن روحیه و مدیریت جهادی است.

وی با تاکید بر تلاش در راستای کارآمدی نظام دینی و الهی افزود: امروز باید بر مبنای اولویت ها و فرامین رهبر معظم انقلاب و نیازهای روز نظام اسلامی کارهای جهادی را به انجام برسانیم؛ بنابراین همه دولتمردان باید از فرصت هفته دولت برای بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و خدمات و اقدامات صورت گرفته استفاده کنند تا دشمنان نتوانند نظام ما را ناکارآمد جلوه دهند.

آیت الله نعیم آبادی همچنین ضمن گرامیداشت شهدای دولت و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر افزود: این دو شهید والامقام به معنای واقعی تحقق دولت اسلامی و خادم مردم بودند و همه توان خودشان را صرف خدمت به مردم کردند؛ اما دشمنان خوار و زبون تاب نیاوردند و این دو خدمتگزار واقعی مردم را به شهادت رساندند.

امام جمعه بندرعباس همچنین یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم را گرامی‌ داشت و با بیان این که شهید حججی چهره واقعی ملت ایران در ایستادگی در برابر ظلم و ترور و خشونت است، تصریح کرد: تداوم راه شهدا با خدمت کردن صادقانه و خالصانه میسر است.

وی ادامه داد: جوانانی همچون شهید حججی که این گونه از عزیزترین افراد و بستگان خود مانند پدر، مادر، همسر و فرزندانشان می گذرند، با پشت پا زدن به دنیا، برای دفاع از دین و حرم اهل بیت (ع ) و امنیت ما تلاش می کنند.

آیت الله نعیم آبادی با بیان این که وظیفه ما این است که یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را همواره در جامعه زنده نگاه داریم، اظهارداشت: شهادت حججی ها مظلومیت ایران اسلامی را می رساند که در راه پاسداری از شرف و کیان اسلام از جان شیرین خود می گذرند و بهترین جوانان این مرز و بوم اکنون قربانی ترور و تروریسم شده اند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه شهدای مدافع حرم با گذشتن از جان و همه تعلقات دنیوی به اوج رستگاری و سعادت دست یافتند، گفت: ارمغان شهدای مدافع حرم اهل بیت (ع)، امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی همچنین افزود: شهید محسن حججی با تقدیم جان خود باصلابت و آرامش و نگاه معنادارش جان تازه ای به جبهه مقاومت بخشید و سبب شد عزم جدی تری در بین جبهه مقاومت برای نابودی این شجره ملعونه و خبیث شکل گیرد.

آیت‌الله نعیم‌آبادی در ادامه با اشاره به آغاز به کار پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، عنوان کرد: شهردار هر کسی می‌خواهد بشود، برای من فرقی نمی‌کند بلکه حرف من این است که شهردار باید کار مردم را به نحو احسن انجام دهد و شوراها نیز نباید وظیفه نظارتی خود را فراموش کنند.

امام جمعه بندرعباس گفت: شوراها وظیفه‌ دارند نظارت کنند و نظارت بر قراردادها و اقدامات شهرداری‌ها بر عهده شوراهای شهر است و مردم هم وظیفه دارند که در این زمینه نمایندگان خود در شورا را یاری کرده و نقدها و مسائل را بگویند./۸۵۱/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات