۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۵۲۰۵۴۰
امام جمعه خوی:

هفته دولت بهترین فرصت برای ارزیابی عملکرد قوه مجریه است

امام جمعه خوی گفت: هفته دولت فرصت مناسبی است که دولتمردان عملکرد شان را در تمام زمینه ها به ویژه تولید و اشتغال و اقتصاد مقاومتی برای مردم تبیین کنند.
امام جمعه خوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام سید رضی موسوی شکوری، امروز در خطبه های نماز جمعه با توصیه نمازگزاران به رعایت کردن تقوا گفت: اگر امروز مشاهده می کنیم تعدادی در برابر گناهان و آلودگی ها گستاخی می کنند در اثر نفوذ فرهنگ منحط غربی است که از طریق ماهواره ها ،فضاهای مجازی و سایر وسایل ارتباطی تحت عنوان تهاجم فرهنگی در میان مسلمانان به کشورهای اسلامی نفوذ پیدا کرده است.

غفلت از آموزه های دینی از جمله عوامل طلاق است
خطیب جمعه خوی در ادامه با اشاره به زمینه ها و علل طلاق اظهار داشت: غفلت و بی توجهی به دستورات و آموزه های دینی از جمله علل طلاق است چراکه ازدواج ها به صورت احساسی و ارتباطات نامشروع صورت می پذیرد و در نهایت به دلیل نبودن پایه و اساس دینی این وصلت به نتیجه نمی رسد.

وی اذعان کرد: از دیگر عوامل ازدواج و طلاق در میان برخی از جوانان، زیبایی ظاهری است در صورتی که دین اسلام ازدواج صرفاً به خاطر زیبایی را مورد نکوهش قرار داده است

وجدان کاری، خوش خلقی و نظم توصیه اسلام به کارمندان است
خطیب جمعه خوی با تبریک هفته دولت و روز کارمند به همه کارمندان اظهار داشت: داشتن وجدان لازم کاری، شناخت لازم از کار محوله، حق مداری و عدم ترس از ملامت گران، تلاش در جهت حل مشکلات مردم، خوشرویی و خوش برخوردی با مردم، نظم و تعهد در انجام وظایف و وفاکردن به عهد و تعهدات خویش از توصیه های دینی به کارمندان است.
وی ادامه داد انتظار از کارمندان در دولت جمهوری اسلامی این است که به ملت ایثارگر و شهیدپرور ایران خدمت بکنند و اخلاق اسلامی را در برخورد با آنان و وجدان کاری را رعایت کنند.

هفته دولت بهترین فرصت برای ارزیابی عملکرد قوه مجریه است
مسؤول مدارس علمیه خوی با اشاره به هفته دولت گفت: هشتم شهریورماه بهترین زمینه برای ارزیابی عملکرد دولت است، در طول هفته دولت طبق برنامه باید تمامی دولت مردان با بهره گیری از وسایل ارتباطی و اجتماعات مردمی عملکرد خود را در تمامی زمینه ها به ویژ تولید و اشتغال، اقتصاد مقاومتی، برنامه ششم توسعه، عمل به مطالبات رهبری، حمایت از مقاومت اسلامی، تورم و رکود حاکم بر کشور، مقابله با تهدیدات استکبار و توسعه و گسترش فرهنگ اسلامی به اطلاع مردم برسانند.

نگذاریم جنایات منافقان به فراموشی سپرده شود
خطیب جمعه خوی اظهار داشت: هشتم شهریور به مناسبت شهادت شهیدان رجایی و باهنر روز مبارزه با تروریسم نامگذاری شده است .این دو بزرگوار نمونه ای از 17 هزار شهید بی گناه هستند که توسط منافقان کوردل به شهادت رسیده اند .

وی افزود این منافقان وابسته به استکبار پس از فراری شدن از ایران به دامن صدام پناه بردند و در طول 8 سال دفاع مقدس از طریق جاسوسی و لو دادن عملیات ها و گزارشات کذب به مراکز استکباری و شکنجه اسیران در عراق جنایات خود را به اوج رساندند.

حجت الاسلام شکوری تصریح کرد: منافقان اکنون نیز در دامن کشورهای استکباری در لندن،پاریس و واشنگتن نشست هایی برگزار می کنند که در این نشست ها برخی از اعضای کنگره آمریکا یا اعضای مجلس فرانسه یا اعضای مجلس عوام انگلستان برای همراهی با آنان در ترور شهروندان ایرانی شرکت می کنند بنابراین نگذاریم جنایات منافقان به فراموشی سپرده شود.
خطیب جمعه خوی در پایان گفت: اینکه هنوز کفن 17 هزار شهید خشک نشده  و عده ای تلاش می کنند منافقان کوردل را تطهیر کنند. جای تأسف دارد./
۹۳۶/پ۲۰۲/ب۱

 

 

ارسال نظرات