۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۵۲۰۵۹۱
نماینده مردم مشهد در مجلس:

شرایط اقتصادی کشور سخت‌تر و ضعیف‌تر شده است

نماینده مردم مشهد در مجلس از عدم توجه دولت به رونق اقتصادی انتقاد کرد و شرایط اقتصادی کشور را سخت‌تر و ضعیف‌تر دانست.
حجت الاسلام پژمانفر

حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به مناسبت هفته دولت درباره ارزیابی خود از فعالیت دولت یازدهم، گفت: اقتصاد کشور مهم‌ترین مساله‌ای بود که آقای روحانی باید به آن می‌پرداخت و در راستای آن سرمایه‌گذاری می‌کرد که متاسفانه چنین رویکردی نداشت.

وی افزود: امروز به اذعان خود دولت‌مردان و کسانی که این چهار سال مدیریت کشور را در دست داشتند دولت به طور جدی به عرصه اقتصادی ورود پیدا نکرد، دولت آقای روحانی دچار روزمرگی شدیدی شد که نتیجه آن هم این است که نه تنها وضعیت کشور از جهت اقتصادی بهتر نشد بلکه شرایط اقتصادی کشور سخت‌تر و ضعیف‌تر شد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: به اعتقاد بنده مساله اقتصاد نمره دولت آقای روحانی را در کارنامه کاری او  بسیار پایین آورده است و طوری که نتوانست نمره قابل قبولی را به دست بیاورد.

حجت الاسلام والمسلمین‌الاسلام پژمان‌فر ادامه داد: با وحود تأکیداتی که رهبر معظم انقلاب در این عرصه داشتند دولت در این موضوع ورود جدی نکرد اگرچه تلاش‌هایی در این زمینه صورت گرفت اما اولویت دولت مساله اقتصاد نبود.

وی افزود: اساسی‌ترین مساله‌ای که دولت روی آن سرمایه‌گذاری کرد این بود که بتواند توجه برخی از کشورها را که همواره حقوق کشور ما را تضییع کردند به دست آورد دولت آقای روحانی تلاش می‌کرد رضایتمندی این کشورها را نسبت به خود جلب کند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: در حقیقت دولت تمام سرمایه و توان خود را در موضوع برجام گذاشت، در نهایت برجام هم علی‌رغم تمام تعهداتی که دولتمردان و شخص آقای رئیس‌جمهور به آن داشتند هیچ نتیجه‌ای عاید کشور نکرد و نتوانست مشکلی از مشکلات کشور را حل کند بلکه بر مشکلات کشور افزود امروز علاوه بر اینکه تحریم‌های سابق برداشته نشده بلکه تحریم‌ها به شدت توسعه پیداکرده و افزایش یافته است.

حجت الاسلام پژمان‌فر گفت: انتظار ما این است که دولت آقای روحانی در این دوره با عبرت گرفتن از گذشته و ناکامی‌هایی که در این چهار سال برای خود و به تبع آن برای مردم به وجود آورد تصمیم بگیرد در مسائل اصلی کشور قرار بگیرد مسئله اقتصاد را محور تمام فعالیت‌های خود قرار دهد، البته آقای روحانی در صحبت‌های خود در نخستین جلسه هیئت دولت به این موضوع اشاره کردند که امیدواریم این صحبت‌ها در مرحله صحبت باقی نماند و پا به عرصه عمل نیز بگذارند.

وی بیان داشت: دولت روحانی در چهار سال گذشته حاشیه‌های زیادی داشت، مسائل فردی و بسیار غیر اصلی را بیان و پیرامون آن صحبت‌هایی کردند که شایسته دولت و دولتمردان نبود، متاسفانه حاشیه‌سازی در این دولت بسیار فراوان بود که انتظار می‌رود آقای روحانی در دولت جدید این روند را تکرار نکنند و به کار و فعالیت در جهت بهبود اوضاع کشور بپردازند./۸۰۷/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات