۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۰
کد خبر: ۵۲۰۷۵۱
امیر موسوی:

اجازه نمی‌دهیم اتحاد ارتش و سپاه را سست کنند

فرمانده جدید ارتش تصریح کرد: ارتش هرگز اجازه نمی‌دهد دسیسه ها و توطئه ها برای سست کردن اتحاد ارتش و سپاه به نتیجه برسد و این سیاست قطعی ما است.
امیر موسوی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از فارس، مراسم معارفه امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به عنوان فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرماندهان عالیرتبه نیروهای مسلح در ستاد فرماندهی آجا برگزار شد.

امیر موسوی در این مراسم طی سخنانی تقید، تشرع، ولایت‌مداری و خلوص و تکلیف مداری را بخشی از درسهایی دانست که از امیر صالحی فرمانده سابق ارتش فرا گرفته است و گفت: پر کردن جای امیر صالحی کاری پرمشقت و مشکل است.

موسوی ادامه داد: این یک سال در ستادکل در کنار برادر عالم و توانا سرلشکر باقری فرصتی بسیار ارزشمند برای من بود که در روند ارتقای ارتش تاثیر خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تعامل ارتش با ستادکل و سایر نیروها مورد رضایت فرماندهی کل قوا خواهد بود، اظهار داشت: ٨٠ درصد وظایف و مسولیت های ارتش و سپاه مشابه و یکی نیست و سیاست ما در خصوص این وظایف حمایت و پشتیبانی از سپاه است و در خصوص آن ٢٠ درصد هم سیاست ما هم افزایی است.

موسوی تاکید کرد: ارتش هرگز اجازه نمی‌دهد دسیسه ها و توطئه ها برای سست کردن اتحاد ارتش و سپاه به نتیجه برسد و این سیاست قطعی ماست.

وی گفت: ارتش از نیروی انتظامی نیز حمایت و پشتیبانی می‌کند.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: در یک برنامه ٥ ساله، دغدغه معیشت را در ارتش برطرف می‌کنیم ضمن اینکه هم افزایی بصیرتی نیز در دستورکار ارتش بوده و هست./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات