۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۵۲۰۸۲۴
استاد موسسه آموزشی و پژوهشی امام‌ خمینی:

طلاب به دنبال راه ها و شیوه های نوین تبلیغ باشند

حجت الاسلام مصباح یزدی با بیان این که نقشه ها و حربه های دشمن تخصصی و برنامه ریزی شده است، گفت: طلاب به دنبال راه ها و شیوه های نوین تبلیغ باشند.
حجت الاسلام مصباح یزدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام مجتبی مصباح یزدی عضو هیأت علمی و استاد موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی، امشب در اختتامیه طرح مردمی ولایت طلاب خواهر در کتابخانه آستان قدس رضوی، گفت: امروز درگیر یک جنگ فرهنگی هستیم که دشمنان ما از جهات مختلف فرهنگ و اعتقادات مردم را نشانه رفته اند.

استاد موسسه آموزشی و پژوهشی امام‌خمینی با بیان اینکه چندسالی است که رهبر انقلاب بحث تهاجم فرهنگی را مطرح کرده اند، تاکید کرد: متاسفانه رده های بالای فرهنگی کشور، ضرورتها را نمی دانند یا نمی خواهند به آنها توجه کافی داشته باشند که سرانجام ایشان، آتش به اختیار را عنوان کردند.

وی افزود: آتش به اختیار کار خودجوش فرهنگی تمیز است، در جنگ تحمیلی کمبود نیروی انسانی و عدالت جنگی مشکلات بسیاری به وجود آورد که نیروهای بسیج احساس وظیفه کردند و در میدان نبرد به صورت خودجوش حاضر شدند.

حجت الاسلام مصباح یزدی اظهار داشت: جبهه فرهنگی باید اصول و روش و نقشه راه را کاملا مشخص کند وگرنه هرگونه تزلزل در نیروهای خودی در عمل پیدا می شود و پایه های فکری دچار ضعف خواهد شد.

استاد موسسه آموزشی و پژوهشی امام‌خمینی اذعان کرد: در برابر تندبادهای هجمه های فرهنگی لازم است، دین، توحید و خدا را به لوازمش وصل کنیم.

وی در پایان این دوره به طلاب خواهر تاکید کرد: طرح ولایت آغازگر کار فرهنگی عظیمی است که رسالت آن رساندن ندای توحید به سراسر روستاها و مناطق محروم کشور است.

استاد موسسه آموزشی و پژوهشی امام‌خمینی مطرح کرد: طلاب باید با تلاش زیاد، افسران جوان تخصصی شوند، چرا که نقشه ها و حربه های دشمن تخصصی و برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام مصباح یزدی در پایان طلاب را به اخلاص و توکل به خدا در کارها دعوت کرد و گفت: طلاب باید به دنبال راه ها و شیوه های نوین تبلیغ باشند./۹۷۰۵/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات