۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۵۲۰۸۲۸

آغاز پروژه توسعه امامزاده سید ابراهیم مراغه

محمد علی اصغری معاونت بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از آغاز به کار پروژه فاز اول توسعه امامزاده سید ابراهیم (ع) چکان مراغه خبر داد.
امامزاده

به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی، محمد علی اصغری، معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه با اشاره به آغاز پروژه فاز اول توسعه امامزاده سید ابراهیم(ع) چکان مراغه گفت: بر اساس طرح مصوب نقشه های اجرایی پروژه توسعه فاز اول امامزاده سید ابراهیم (ع) چکان مراغه در قسمت جنوبی به مساحت 1800 متر مربع تدوین شده است.

وی ادامه داد: پس از حل شدن مشکل انحراف نحر آب موجود که مانع توسعه طرح بود عملأ پروژه از تیر ماه 96 شروع و در طی دو ماه نقشه های اجرایی با معماری اسلامی طراحی شدند.

حجت شهریاری، کارشناس توسعه و عمران اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی نیز تصریح کرد: متراژ زیر بنای در دست احداث 3166 در نظر گرفته شده است که شامل کاربریهای شبستان دو طبقه، صحن و رواق، آشپزخانه،آبدارخانه،انبار، اتاق عالم، قسمت اداری ،تجاری و دفتر هیئت علمی می باشد.

وی با بیان اینکه این پروژه از محل نذورات و کمک های خیرین در حال اجرا می باشد افزود: پروژه در هفته دولت سال 96 از محل کمک های خیرین و نذورات شروع گردیده و جهت اتامام پروژه 7 میلیارد تومان پروژه نیاز می باشد که در صورت تأمین اعتبار این پروژه سال 98 مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت./۹۳۵/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات