۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۵۲۰۹۶۷
امام جمعه حمیدیه:

رمز موفقیت شهیدان باهنر و رجایی تبعیت از ولی فقیه بود

امام جمعه حمیدیه گفت: رمز و راز موفقیت های پی در پی شهیدان باهنر و رجایی تبعیت از ولی فقیه زمان بود که دولت دوازدهم هم باید این تبعیت از ولی فقیه را سرلوحه کاری خود قرار دهند.
هفته دولت

حجت الاسلام قاسم هاشمی، امام جمعه حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فرارسیدن هفته دولت و تبریک این هفته به خدمت گزاران واقعی این عرصه، اظهار داشت: یک دولت در حکومت اسلامی تکلیف بسیار مهمی در مقابل خداوند متعال، پیامبر اکرم(ص)، اهل بیت علیهم السلام و همچنین مردم دارد.

امام جمعه حمیدیه درباره قول های داده شده از سوی دولت مردان در ایام قبل از انتخابات، بیان داشت: دولت فعلی یعنی دولت دوازدهم قول های زیادی در ایام انتخابات از قبیل مباحث معیشتی و اقتصادی به ویژه بحث رفع بیکاری و حتی اهمیت به اقتصاد مقاومتی به مردم داد و با آغاز این دولت باید به قول هایی که به ملت داده، عمل کند.

رییس شورای فرهنگی عمومی حمیدیه در ادامه بیان داشت: دولت مردان نسبت به وعده هایی که به مردم دادند وظیفه شناس و مسؤولیت پذیر باشند و آنها را به طور جدی پیگیری و عملیاتی کنند تا ملت به دولت مردان اعتماد کنند.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به استفاده از نیروهای دلسوز و متعهد، تصریح کرد: دولت دوازدهم از نیروهای دلسوز، متعهد و کارآمد در بدنه دولت و ادارات دولتی استفاده کند تا دولت تدبیر و امید بتواند با روسفیدی این دوره چهارساله را به پایان برساند.

وی با بیان اینکه دولت مردان باید شهیدان رجایی و باهنر را الگویی در حوزه کاری خود بدانند، افزود: دولت دوازدهم باید الگوی کاری خود را بر اساس دولت شهید رجایی و شهید باهنر منطبق کند و راه این دو شهید را در حوزه کاری خود ادامه دهند چرا که این دو بزرگوار متعهد، پیرو خط امام خمینی(ره) و ساده زیست بودند.

امام جمعه حمیدیه در رابطه با تبعیت دولت مردان از ولی فقیه رهبرمعظم انقلاب، اظهار داشت: رمز موفقیت شهیدان باهنر و رجایی قطعا تبعیت از ولی فقیه زمان خودشان یعنی امام خمینی(ره) بود و دولت دوازدهم هم نیز مانند این شهیدان بزرگوار بر اساس مطالبات ولی فقیه زمان یعنی امام خامنه ای عمل کنند چرا که ایشان فردی دانشمند و خیرخواه ملت و امت اسلامی هستند.

حجت الاسلام هاشمی در پایان تصریح کرد: قطعا دولت مردان اگر کارهای خوب و مطلوبی در جهت رفع مشکلات معیشتی مردم انجام دهند، مردم قدرشناس ایران اسلامی از آنان قدردانی و تشکر می کنند و امیدواریم که این دولت با خدمت رسانی به این مردم خاطرات خوبی را بعد از پایان چهارسال از خود به جا بگذارند./9453/ت302/ب1

ارسال نظرات