۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۵۲۱۰۰۶
آیت الله علما:

برگزاری جلسات ائمه جمعه زمینه تحکیم وحدت را فراهم می کند

آیت الله علما با اشاره به اینکه برگزاری جلسات ائمه جمعه زمینه تحکیم وحدت را فراهم می کند، گفت: رهبر انقلاب جهت گیری های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را مشخص کرده و باید مبنای کار ائمه جمعه بر این خطوط قرار گیرد.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان ابراز داشت: ائمه جمعه باید مبنای کار خود را مطالبات رهبر معظم انقلاب قرار دهند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: نماز جمعه طبق بیانات رهبر معظم انقلاب، پایگاه فرهنگی و ائمه جماعات فرماندهان این پایگاه ها هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ائمه جمعه باید معضلات و نقاط قوت منطقه خود را به خوبی بشناسند و با همکاری مردم و مسؤولان به دنبال برطرف کردن مشکلات منطقه باشند.

وی در ادامه اظهار داشت: هجمه های گسترده دشمنان نسل جوان را نشانه گرفته است بنابراین حفظ هوشیاری و بصیرت و مقابله با تهاجمات دشمنان بسیار مهم و ضروری است.

آیت الله علما تأکید کرد: باید زمینه های جذب نسل جوان به اسلام ناب محمدی فراهم شود و این امر تنها با همفکری و تدارک برنامه های جذاب بصیرتی و فرهنگی امکان پذیر است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: دین مبین اسلام از فرهنگی غنی و پربار برخوردار است که این فرهنگ باید برای مردم تبیین شده و چهره حقیقی اسلام برای جهانیان آشکار شود.

امام جمعه کرمانشاه برگزاری جلسات ائمه جمعه را منشأ خیر و برکات دانست و مطرح کرد: برگزاری این نشست ها زمینه تحکیم وحدت را فراهم کرده و به نفع نظام، انقلاب و کشور است.

آیت الله علما در پایان عنوان داشت: رهبر معظم انقلاب جهت گیری های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را مشخص کرده و باید مبنای کار ائمه جمعه بر این خطوط قرار گیرد./8571/پ202/ب1

ارسال نظرات