۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۵۲۱۰۲۸
نماینده ولی فقیه در قزوین:

خدمت به مردم سرلوحه کار مسؤولان باشد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: باید از فرصت‌هایی که در اختیار داریم به خوبی برای خدمت به مردم استفاده کنیم تا در پایان دوران خدمت، سربلند باشیم.
حجت الاسلام عابدینی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در دیدار اعضای جدید شورای شهر و سرپرست شهرداری قزوین که امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با تبریک هفته دولت اظهار کرد: شهید رجایی و شهید باهنر اسوه ایمان، تقوا و الگو در عرصه خدمت به مردم بودند و آثار ماندگاری از خود به جای گذاشتند.

وی در ادامه  انتخاب اعضای جدید شورای شهر قزوین را تبریک گفت و با تأکید بر اینکه برکت موضوعی قرآنی است و باید از خداوند بخواهیم تا کارهایمان صاحب برکت شوند، تصریح کرد: اگر تلاش کنیم تا کارهایمان مورد توجه و عنایت خداوند قرار گیرند، صاحب برکت شده و با پیشرفت غیر قابل محاسبه همراه خواهند شد.

امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه همه کسانی که در این نظام مسؤولیتی را پذیرفته‌اند باید کارها را با جلب رضایت الهی انجام دهند، خاطرنشان کرد: روز قیامت روزی است که کارهایی که در این دنیا انجام داده‌ایم، در مقابل ما مجسم می‌شوند و در آن روز انسان آرزو می‌کند ای کاش کارهای بد از او فاصله بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر اینکه مبنای دوستی‌هایمان باید ایمان و تقوا باشد، اظهار کرد: خداوند می‌فرماید همه کسانی که ایمان و تقوا را مبنای دوستی‌هایشان قرار نمی‌دهند، در قیامت با یکدیگر دشمن می‌شوند، و ما هم باید از خداوند بخواهیم به ما عنایت داشته باشد تا در عرصه‌های خدمتی تحت تأثیر کسانی که کارهای ما را ضایع می‌کنند، قرار نگیریم.

وی در ادامه با بیان اینکه باید امانت‌ها را به اهلش بسپاریم، ابراز کرد: سپردن امانت‌ها به اهلش سفارش دیگر قرآن است و خوشبختانه در فضایی که رییس شورای شهر و شهردار صحبت کردند دغدغه این سفارش قرآنی به خوبی دیده می‌شود.

حجت الاسلام والمسلین عابدینی با اشاره به خطر مسأله نفوذ خاطرنشان کرد: هوای نفس، نفوذ شیطان و نفوذ آدم‌های شیطان‌صفت از خطرات نفوذی است که در قرآن به آن‌ها اشاره شده و ما هم در رسالت‌هایی که برعهده داریم باید مراقب مسأله نفوذ باشیم.

امام جمعه قزوین در پایان گفت: باید از فرصت‌هایی که در اختیار داریم به خوبی در راستای خدمت به مردم استفاده کنیم تا در پایان دوران خدمتی سربلند باشیم./873/د103/ب1

ارسال نظرات