۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۵۲۱۰۳۴
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

تبیین سبک زندگی اسلامی سبب تحکیم بنیان خانواده می شود

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان ترویج و تبیین سبک زندگی اسلامی را عاملی مهم و اساسی در تحکیم بنیان خانواده و مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان عنوان کرد.
سبک زندگی

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از فعالیت تبلیغی خواهران طلبه در استان خبر داد و گفت: تبلیغ و حضور در جمع مردم فرصتی مناسب برای ارتقای فرهنگ و اخلاق در جامعه است.

وی با تأکید بر ضرورت احیای امر به معروف و نهی از منکر برای رشد ارزشها و مقابله با رذائل اخلاقی و زشتی ها افزود: فعالیت تبلیغی طلاب در این زمینه نقش آفرین است.  

معاون فرهنگی حوزه علمیه لرستان در ادامه با اشاره به فعالیت طلاب مبلغ در دادگاه های خانواده استان خاطرنشان کرد: حضور این طلاب با ارائه مشاوره خانوادگی در رفع مشکلات زوجین اثرگذار است.

وی ارائه مشاوره های دینی را امری مهم در جهت تحکیم کانون خانواده و جلوگیری از آثار مخرب طلاق در جامعه و تربیت فرزندان عنوان کرد.

عزیزی خاطرنشان کرد: هدف از ارائه مشاوره های دینی و بیان آموزه های دینی و اسلامی در جهت سازش بین زوجین و همکاری با دادگاه های خانواده مؤثر است.

وی در ادامه اظهار داشت: در جهت احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و جلوگیری از رشد رذائل اخلاقی مبلغان خواهر در زمینه حجاب و عفاف، عفت کلام و نوع برخورد افراد در دادگاه ها با یکدیگر فعالیت تبلیغی دارند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان ابراز امیدواری کرد که در سایه انجام فعالیت های تبلیغی طلاب و ارائه آموزه های دینی شاهد رشد اخلاق و کاهش مفاسد اخلاقی در جامعه باشیم.

وی با بیان اینکه استحکام کانون خانواده امری مهم در تربیت فرزند و مصون سازی نسل جوان در برابر آسیبهای اجتماعی است، خاطرنشان کرد: طلاب با انجام فعالیت تبلیغی خود در عرصه ها و زمانهای مختلف در پی تحکیم بنیان خانواده هستند.

عزیزی با اشاره به اینکه یکی از هجمه های فرهنگی غربی ها تزلزل کانون خانواده و فروپاشی این نهاد مقدس است، عنوان داشت: ارائه آموزه ها و تبیین سبک زندگی اسلامی راه مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن است./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات