۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۵۲۱۱۳۴
از سوی مرکز تخصصی مهدویت؛

دوره یکساله آینده‌پژوهی راهبردی حوزه‌‌های علمیه برگزار می شود

دوره آموزشی آینده پژوهی راهبردی در حوزه های علمیه از سوی دبیرخانه مطالعات راهبردی مرکز تخصصی مهدویت برگزار می شود.
مرکز تخصصی مهدویت

حجت الاسلام رحیم کارگر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری دوره آموزشی آینده پژوهی راهبردی در حوزه های علمیه از سوی دبیرخانه مطالعات راهبردی مرکز تخصصی مهدویت خبر داد و گفت: این دوره آموزشی به صورت کارگاهی به مدت یک سال و به عبارت دیگر در دو نیم سال تحصیلی در دو مرحله آموزشی و پژوهشی برگزار می شود.

مسؤول دبیرخانه مطالعات راهبردی مرکز تخصصی مهدویت ادامه داد: در این دوره موضوعاتی همانند آشنایی با آینده پژوهی مدیریت استراتژیک، آینده پژوهی با مدیریت راهبردی و آینده پژوهی و مهدویت مورد بررسی قرار می گیرند.

وی در زمینه شرایط نام نویسی در دوره آموزشی آینده پژوهی راهبردی در حوزه های علمیه اظهار کرد: مدرک سطح سه حوزه علمیه، قبولی در امتحان کتبی و مصاحبه علمی، تعهد به اتمام دوره و ارائه تلخیص دو کتاب در زمینه آینده پژوهی و مدیریت استراتژیک از شرایط نام نویسی در این دوره آموزشی است؛ فارغ التحصیلان مرکز تخصص مهدویت در اولویت هستند.

حجت الاسلام کارگر خاطرنشان کرد: طلاب دارای شرایط می توانند برای نام نویسی تا 12 شهریور به دبیرخانه مرکز مطالعات راهبردی مؤسسه تخصصی مهدویت واقع در خیابان شهدا، کوچه آمار، بن بست شهید علیان، مؤسسه تخصصی مهدویت مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: دوره آموزشی آینده پژوهی راهبردی در حوزه های علمیه پس از تعطیلات ماه محرم بعد از ظهرها دو روز در هفته و به مدت هشت ساعت برگزار می شود و به فارغ التحصیلان نیز گواهی اتمام دوره اعطا می شود./1324/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات