۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۵۲۱۱۸۶
معاون اجتماعی دادگستری خوزستان:

مدیریت ولایی در نظام اسلامی با شهید رجایی آغاز شد

معاون اجتماعی دادگستری خوزستان با بیان اینکه تعظیم شعائر انقلابی حفظ نظام و انقلاب اسلامی را در پی خواهد داشت، گفت: مدیریت ولایی با شهید رجایی آغاز شد اما متأسفانه بسیاری از مدیران جوان امروزی از خوی و منش و زندگی ساده وی آگاهی ندارند.
رجایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان، پیش از ظهر امروز، در جلسه استانی گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 شهریور که در سالن اجتماعات معاونت سیاسی استانداری برگزار شد، با بیان اینکه کارکنان دادگستری به علت مشغله فراوان بسیار کم در مناسبت های مذهبی و انقلابی حضور پیدا می کنند، اظهار داشت: علل و عوامل مختلف دست به دست همه داده که گویا مناسبت ها و ارزش های انقلابی مورد بی توجهی و اهمال قرار گرفته اند و از آنجا که در انقلاب و نظام اسلامی، ولایت و امامت حل شده ایم، تصور می کنیم بسیار از مسائل حل شده و به سادگی از آنها گذر می کنیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان با بیان ضرورت تعظیم شعائر الهی خاطرنشان کرد: دشمنان داخلی و خارجی قسم خورده فراوانی داریم که اگر 5 ساعت به آنها از سوی قوه قضائیه چراغ خاموش نشان داده شود، ضربات مهلکی را بر پیکره نظام اسلامی وارد خواهند کرد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه تعظیم شعائر انقلابی حفظ نظام و انقلاب اسلامی را در پی خواهد داشت، افزود: نه تنها شهرداری بلکه صدا و سیما در زمینه مناسبت های انقلابی به ویژه شهدای 8 شهریور هیچ میزگرد و تحلیل هایی نشان نداد بلکه تنها افتتاح طرح ها و پروژه ها را مورد توجه قرار داده است.

حجت الاسلام امانت بهبهانی با بیان اینکه مدیریت ولایی با شهید رجایی آغاز شد، ابراز داشت: متأسفانه بسیاری از مدیران جوان امروزی از خوی و منش و زندگی ساده شهید رجایی آگاهی ندارند و امیداورم صدا و سیما از بُعد فرهنگی و با استفاده از روحانیان، مسؤولان و بزرگان استان توجه ویژه ای به شهدای 8 شهریور داشته باشد.

وی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی پکیج و یا کتاب خاطرات شهید رجایی را در اختیار ائمه جماعات قرار دهد تا از این طریق نکاتی درباره 8 شهریور بیان شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان با بیان اینکه در مناسبت های انقلابی کار مبنایی صورت نمی گیرد، عنوان داشت: برگزاری مناسبت های انقلابی باید آورده ای برای شرکت کنندگان داشته باشد و در زمینه مسائل فرهنگی و مناسبت های انقلابی آمادگی اعزام 50 قاضی برای ایراد سخنرانی در مناسبت های انقلابی را داریم.

این مقام مسؤول در پایان گفت: اکثر روحانیان قاضی در دادگستری خوزستان، مجتهد هستند و در زمینه فعالیت های فرهنگی آماده همکاری می باشند./9456/پ203/ب1

ارسال نظرات