۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۵۲۱۱۹۴
رسانه های امروز در یک نگاه؛

شکست آمریکا در عراق

آزادی کامل تلعفر، آزادی تلعفر؛ باخت بزرگ آمریکا و تروریست‌ها، کابوس آمریکا و اسرائیل در عرسال لبنان، روزنامه‌های بد، بایسته‌های دولت تراز انقلاب اسلامی بخشی از مهمترین عناوین رسانه های امروز است.
مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آزادی کامل تلعفر، آزادی تلعفر؛ باخت بزرگ آمریکا و تروریست‌ها، کابوس آمریکا و اسرائیل در عرسال لبنان، روزنامه‌های بد، بایسته‌های دولت تراز انقلاب اسلامی بخشی از مهمترین عناوین رسانه های امروز است که بیشتر آنها به آزادسازی تلعفر اشاره کردند.

وقتی چند ماه قبل از سوی دولت عراق دستور عملیات آزادسازی موصل و سپس تلعفر داده شد کمتر کسی فکر می کرد که این عملیات به این زودی به نتیجه برسد؛ این موفقیت غرور آفرین دولت عراق نتیجه اتحاد و انسجام ارتش عراق و نیروهای مردمی(حشدالشعبی) بود که با کنار گذاشتن اختلافات و دنبال کردن یک هدف مشترک توانستند امروز به این پیروزی ها دست پیدا کنند.

بعد از آزادسازی شهرهای موصل و تلعفر علاوه بر شکست سنگین داعش می تواند گفت که نقشه های شوم آمریکا که به واسطه داعش برای عراق و منطقه طراحی کرده بود شکست خورد به همین خاطر در ابتدای دستور آزادسازی شهر تلعفر آمریکا تلاش زیادی کرد تا مانع از استفاده از نیروهای مردمی در این عملیات باشد که با مقاومت دولت عراق و حیدرالعبادی موفق نشد.

رسانه های امروز علاوه بر پرداختند به آزادسازی تلعفر به موضوعات دیگری هم اشاره شد که در ذیل با هم می خوانیم.

آزادی کامل تلعفر

روزنامه وطن امروز نوشت: فرمانده عملیات «تلعفر می‌آییم» در بیانیه‌ای اعلام کرد نیروهای مشترک ارتش و حشد الشعبی ۲ محله العسکری و الصناعه الشمالیه، منطقه المعارض، دروازه تلعفر و روستای الرحمه در شمال شرق شهر را از اشغال تروریست‌های داعشی آزاد کردند.

ادامه مطلب...

آزادی تلعفر؛ باخت بزرگ آمریکا و تروریست‌ها

روزنامه جوان طی یادداشتی نوشت: پیروز واقعی عملیات آزادسازی تلعفر، دولت عراق بود که زیر بار فشار آمریکا در عدم‌به‌کارگیری نیروهای مردمی در عملیات آزادسازی موصل و تلعفر تسلیم آمریکا نشد و با اقتدار از این داشته عظیم خود پاسداری کرد.

ادامه مطلب...

کابوس آمریکا و اسرائیل در عرسال لبنان

روزنامه جوان نوشت: رژیم صهیونیستی بنا به اعتراف مؤسسه بگین ـ سادات با نام جعلی صلح، حفظ داعش و النصره را مطابق منافع ملی و امنیت ملی این رژیم قلمداد می‌کند و معتقد است هر کس از غرب امنیت می‌خواهد باید اجازه دهد داعش و النصره و بقیه تروریست‌های منطقه، مشغول مسلمان‌کشی باشند.

ادامه مطلب...

روزنامه‌های بد

روزنامه وطن امروز نوشت: خدا نیاورد آن روز را که یک «حبیب اصلاحاتی» بنا به هر دلیل، از سمتی بازبماند! ول کن معامله نیستند! و حتی به هم‌فالوده هشتاد و هشت‌شان که «شکر تقلب» را هم جالب است با هم خوردند، رحم نمی‌کنند!

ادامه مطلب...

بایسته‌های دولت تراز انقلاب اسلامی

روزنامه حمایت در یادداشت های امروز خود نوشت: مهم‌ترین شاخصه دولت تراز انقلاب اسلامی که مولود مبارک آموزه‌های دینی است، توجه به قشر محروم جامعه و تلاش برای از بین بردن فاصله ثروتمندان و فقراست.

ادامه مطلب...

لیست امید از توسعه سیاسی تا عقب‌ماندگی عقلانی!

روزنامه وطن امروز طی یادداشتی نوشت: این روزها با رای عدم اعتماد مجلس به بیطرف و همچنین کسب رای اعتماد توسط جهرمی- وزیری که اصلاح‌طلبان مخالف سرسخت او بودند همانگونه که گفتیم در اصلاح‌طلب بودن فراکسیون امید نیز تشکیک جدی وارد شده است.

ادامه مطلب...

دولت چگونه «برند» می‌شود؟

روزنامه کیهان در سرمقاله امروز خود نوشت: برخی تعهدات خارجی ایجاد شده یا در حال ایجاد در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی ، به‌قدری نگران‌کننده است که حتی از سوی بعضی کارشناسان حامی دولت، تعبیر به «آینده فروشی» شده است.

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است در آزادسازی شهرهای موصل و تلعفر و شکست داعش در عراق نباید از نقش مهم مراجع تقلید از جمله آیت الله سیستانی غافل شد چراکه با فتوا و تشویق ایشان نیروهای مردمی عراق و ارتش این کشور توانستند با روحیه مضاعف در برابر دشمنان ایستادگی کنند و شکست سنگینی را متحمل کنند./۱۳۲۵//۳۰۲/خ

 

ارسال نظرات