۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۵۲۱۲۰۸
به مناسبت ۸ شهریور صورت می گیرد؛

برگزاری کرسی های انقلاب اسلامی در بقاع متبرکه خوزستان

معاون فرهنگی اداره اوقاف خوزستان گفت: برای تبیین منش شهیدان رجایی و باهنر، اداره اوقاف و امور خیریه خوزستان گفتمان ها و کرسی های انقلاب اسلامی و سبک زندگی اسلامی را در بقاع برگزار می کند.
انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت ‌الاسلام مرتضی فرهادی ‌نژاد، معاون فرهنگی اداره اوقاف خوزستان پیش از ظهر امروز، در جلسه استانی گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 شهریور که در سالن اجتماعات معاونت سیاسی استانداری برگزار شد، با بیان اینکه مراسم گرامیداشت شهدای 8 شهریور در بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد، اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر نباید محصور به 8 شهریور شوند بلکه منش این بزرگان انقلاب اسلامی باید در طول سال بیان شود و در این باره اداره اوقاف گفتمان ها و کرسی های انقلاب اسلامی و سبک زندگی اسلامی را در بقاع برگزار می کند.

همچنین محمدصادق کریمی‌کیا، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان، با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر از لحاظ رفتاری و سبک زندگی اسوه کاملی برای کارگزاران و دولتمردان هستند، ابراز داشت: زندگی ساده و به دور از تشریفات شهید رجایی نیاز امروزی ما بوده و باید به آن پرداخته شود اما متأسفانه از جمله نقص های ما در گرامیداشت مناسبت های انقلابی عدم حضور برخی دستگاه های اجرایی است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان با بیان اینکه مناسبت های انقلابی معتلق به همه ملت و نه سازمان و ارگان خاصی است، افزود: از صدا و سیما انتظار داریم تا بیشتر در مناسبت های انقلابی به ویژه 8 شهریور ورود پیدا کند البته در این باره نباید از فضای مجازی که 50درصد مردم را درگیر کرده است، غفلت شود.

این مقام مسؤول خواستار عملکرد واقعی و نه نمادین دستگاه ها در گرامیداشت مناسبت های انقلابی شد و گفت: مراسمی در خور شأن شهدای 8 شهریور با حضور همه اقشار برگزار و مردم را با سیره و سبک این شهیدان بزرگوار آشنا کنیم البته در زمینه انتقال ارزش های انقلابی به نسل جوان کوتاهی هایی انجام داده ایم.

کریمی کیا خاطرنشان کرد: محو اوضاع و احوال کنونی شده و نسبت به مناسبت های انقلابی بی تفاوت شده ایم و در این باره باید گفتمان سازی ها را انجام دهیم./9456/پ203/ب1

ارسال نظرات