۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۵۲۱۲۵۷
در سال تحصیلی جدید صورت می گیرد؛

برگزاری دوره های سبک زندگی اسلامی در مدرسه امام جعفرصادق اندیمشک

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک توجه به مباحث اخلاقی، خانواده، سبک زندگی اسلامی قرآنی و کلاس های مشاوره را اولویت معاونت تهذیب مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک در سال تحصیلی جدید برشمرد.
معاونت تهذیب

حجت الاسلام حمیدرضا خادمی، معاون تهذیب مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره تهذیبی ـ تربیتی برای طلبه های جدیدالورود با حضور اساتید استانی و فرااستانی اظهار داشت: دوره تثبیت و اختبار هم اکنون با محوریت مباحث مشاوره، نماز جماعت، جلسات اخلاقی و قرآنی در حال برگزاری است هر چند که مباحث آموزشی دوره از سوی معاونت آموزش اعمال شد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک با بیان اینکه هویت طلبگی، اهداف و انگیزه های طلبگی، جایگاه طلبگی از مطالب مطرح شده در دوره تهذیبی ـ تربیتی است، خاطرنشان کرد: مشاوره، کلاس های اخلاق، برگزاری مناسبات مذهبی از برنامه های در حال اجرای معاونت برای طلبه های ورودی جدید در دوره اختبار و تثبیت است.

این مقام مسؤول عنوان داشت: در سال تحصیلی جدید توجه ویژه ای به درس اخلاق خواهد شد و در این باره به معرفی کتاب های اخلاق به طلاب و دعوت اساتید مطرح استانی و کشوری اخلاق خواهیم پرداخت؛ چنان که در حوزه سیاست با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره حوزه انقلابی، از صاحب نظران سیاست دعوت می کنیم.

حجت الاسلام خادمی توجه به مباحث خانواده را دیگر اولویت و اهتمام معاونت تهذیب برای سال تحصیلی جدید بیان کرد و گفت: برگزاری جلسات خانوادگی در حوزه و منازل طلاب متأهل از جمله این رویدادها است که در این باره برای خواهران و برادران جلساتی را با حضور اساتید مربوطه برگزار می کنیم؛ چنان که این مورد سال های گذشته هم مورد توجه قرار گرفته بود.

وی گفت: توزیع بسته های فرهنگی میان زوج های طلبه، توجه به سبک زندگی اسلامی ـ قرآنی و حل مشکلات خانوادگی از موضوعاتی است که در جلسات متعدد مشاوره و نشریه های تخصصی به بحث گذاشته می شود./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات