۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۵۲۱۲۶۸
رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول تأکید کرد؛

ضرورت نظارت بر کار هیأت امنای مساجد

رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول گفت: به فرموده امام خمینی(ره) مسجد سنگر است و باید سنگر را حفظ کرد؛ از این رو وظیفه همگان به ویژه دلسوزان دین صیانت از سنگر مسجد و نسپردن این سنگر مهم و سرنوشت ساز اسلام به دشمنان است.
دزفولی

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام مرتضی بیگدلی، رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول که با حضور امام جمعه این شهرستان و اعضای این شورا در دفتر امام جمعه دزفول برگزار شد درباره ساماندهی مساجد، اظهار داشت: مهمترین رکن مسجد، هیأت امنای مساجد است که بعضی از آنها با تدابیر غلط و اعمال سلایق نامناسب به نهاد دینی و پایگاه عظیم و ملی مسجد خسارت وارد می‌کنند که این امر مایه نگرانی همگان و دلسوزان دین است.

رئیس اداره تبلغیات اسلامی دزفول در ادامه این جلسه بیان داشت: به فرموده امام خمینی(ره) مسجد سنگر است و باید سنگر را حفظ کرد اما متاسفانه گاهی مشاهده می‌شود که جامعه بی سنگر است و گاهی چون سنگربانان شایسته ای در سنگر برخی مساجد حضور ندارند این سنگر در اختیار دشمن قرار می گیرد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه مناطق روستایی بیشترین کمبود را در زمینه مساجد دارند خاطرنشان کرد: نابسامانی و عدم نظارت بر کار هیأت امنای مساجد، خسارات فراوانی را به برنامه‌های فرهنگی مساجد وارد می کند که گاه موجب پراکندگی و تشتت می شود.

همچنین در این نشست، حجت الاسلام سیداسماعیل علوی مسؤول ستاد غدیر شهرستان دزفول به اهمیت وجایگاه غدیر از دیدگاه اسلام پرداخت و با اشاره به اینکه تبلیغ مسئله غدیر، واجب دینی است، گزارشی از فعالیت‌های ستاد غدیر در سال گذشته ارائه کرد و تصریح کرد: باید با اجرای باشکوه برنامه‌های عید غدیر با همکاری ادارات ونهادهای دولتی شهرستان و نیز جشن های مردمی وظیفه خود را برای رساندن پیام غدیر به مردم انجام دهیم./9453/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات