۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۵۲۱۲۹۰

سرپرست معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا‌ منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیر جامعه‌الزهرا‌(س) سرپرست معاونت فرهنگی تبلیغی این موسسه منصوب شد.
جامعه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا(س)، شانزدهمین جلسه شورای مدیران جامعه‌الزهرا‌(س) با حضور حجت الاسلام سید محمود مدنی و مدیران ارشد این مؤسسه برگزار شد.

در این جلسه، حجت الاسلام حسینعلی تهرانی با حکم حجت‌الاسلام‌ سیدمحمود مدنی، مدیر جامعه‌الزهرا‌(س) به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی تبلیغی این موسسه منصوب شد.

وی پیش از این، مديرکل برنامه ريزی و ارزشيابی جامعه‌الزهرا‌(س) را به عهده داشته است.

در این حکم آمده است:

«با توجه به سوابق ارزشمند و شایستگی ها و مراتب تعهد و تدین، جنابعالی را به عنوان «سرپرست معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)» منصوب می نمایم.

امید است با استعانت از خدای مهربان و توسل به ذیل عنایت حضرت صدیقه طاهره(س) در تمشیت امور و انجام وظایف موفق باشید.

با توجه به اهمیت فوق‌العاده امر تبلیغ ضرورت دارد برای تربیت مبلغان شایسته در رده‌های مختلف و حوزه‌های متعدد تبلیغ و تهیه اطلاعات کامل از مبلغان موجود و رتبه‌بندی آنان و پشتیبانی علمی در فرصت‌های مختلف تبلیغی و ارتباط مستمر علمی و کاری با مبلغان و دانش‌آموختگان خارج و داخل کشور و نیز ارتباط‌گیری و ظرفیت‌سازی تبلیغی در داخل و خارج کشور به ویژه مراکز آموزشی و مساجد برنامه‌ریزی جامعی صورت گیرد و ساماندهی امور فرهنگی و فوق برنامه و تدوین برنامه جامع و فراگیر مهارت‌های فرهنگی و نیز تبدیل مرکز پاسخگویی به سوالات دینی به قطب علمی در این جهت با تربیت اساتید پاسخگو و ارتباط وثیق با مراکز همسو از وظایف آن معاونت محترم خواهد بود.

بدیهی است ارتباط و هماهنگی اخلاق مدارانه با همه مدیران و مجموعه‌ها و توجه به اولویت‌ها و نیز مراعات شئون خاصه جامعه‌الزهرا(س) شرط موفقیت خواهد بود». 

همچنین در این حکم، از خدمات و تلاش‌های ارزنده حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدرضا برادران» که مسؤولیت سرپرستی معاونت فرهنگی تبلیغی بر عهده داشتند، قدردانی شد./968/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات