۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۵۲۱۳۱۱

مرکز تخصصی تفسیر جوادالائمه دانش پژوه می پذیرد

مرکز تخصصی تفسیر حضرت جوادالائمه(ع) تحت اشراف آیت الله احدی از میان طلاب سطوح عالی دانش پژوه و طلبه می پذیرد.
قرآن

حجت الاسلام مسعودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که مرکز تخصصی تفسیر حضرت جوادالائمه(ع) از میان طلاب سطوح عالی دانش پژوه و طلبه می پذیرد، اظهارکرد: مرکز تخصصی حضرت جوادالائمه(ع) تحت اشراف آیت الله احدی در نوبت صبح کلاس های سطح عالی و در نوبت عصر کلاس های تخصصی تفسیر را برگزار می کند.

مسؤول آموزش مرکز تخصصی حضرت جوادالائمه(ع) ادامه داد: طلابی که هم در سطح عالی این مرکز و هم در دوره تخصصی تفسیر مرکز شرکت می کنند از مزایای ویژه ای برخودار خواهند شد.

وی با اشاره به شرایط پذیرش در مرکز تخصصی حضرت جوادالائمه(ع) گفت: شرط نام نویسی در دوره تخصصی تفسیر این مرکز، دارا بودن مدرک سطح یک و معدل بالای چهارده است و طلاب متقاضی شرکت در سطح عالی نیز پس از قبولی در مصاحبه علمی پذیرش خواهند شد.

حجت الاسلام مسعودی خاطرنشان کرد: استفاده از روش های تفسیری با محوریت تبلیغ، شرکت درکارگاه های تخصصی تفسیر و سطوح عالی، ارائه جزوه های آموزشی سطح عالی و تخصصی، از مزایای شرکت در دوره های تخصصی و سطح عالی مرکز تخصصی حضرت جوادالائمه(ع) است.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری اردوهای علمی و آموزشی، ارائه کلاس های کمک آموزشی و ارائه مشاوره تحصیلی از مزایای پذیرش در مرکز تخصصی حضرت جوادالائمه(ع) به شمار می روند.

مسؤول آموزش حضرت جوادالائمه(ع) گفت: طلاب متقاضی نام نویسی در مرکز تخصصی حضرت جوادالائمه(ع) می توانند تا پنج شنبه نهم شهریور ماه به مرکز تخصصی حضرت جوادالائمه(ع) واقع در خیابان ارم، کوچه 16(ارگ) پلاک 28 مراجعه کنند.

گفتنی است، طلاب علاقه مند به نام نویسی در مرکز تخصصی حضرت جواد الائمه(ع) می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه اینترنتی مرکز به نشانی www.emamjavad.com  مراجعه کنند یا با شماره 37837163 تماس گیرند./1324/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات