۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۵۲۱۴۶۸
سرداری یعقوب سلیمانی مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت های مردمی در بازسازی واقعه غدیر

دبیر ستاد مردمی بازسازی واقعه غدیر خم با بیان این‌که موضوع بازسازی واقعه غدیر خم در حال تبدیل‌شدن به یک فرهنگ اصیل است، بر استفاده از ظرفیت های مردمی در این زمینه تأکید کرد.
سردار یعقوب سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار یعقوب سلیمانی امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی که در سالن پشت محراب شبستان بزرگ امام خمینی (ره) آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد با اشاره به این‌که ستاد بازسازی غدیر خم از سال 1389 رسماً شروع بکار کرده است، اظهار داشت: جذب مستقیم مخاطب نخستین هدف این ستاد بوده است.

مسؤول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج مستضعفین کشور با بیان این‌که دبیرخانه این ستاد با عنوان «دبیرخانه مردمی ستاد بازسازی واقعه غدیر خم» نام‌گذاری شده است، ابراز داشت: موضوع بازسازی واقعه غدیر خم در حال تبدیل‌شدن به یک فرهنگ اصیل است.

سردار سلیمانی با بیان این‌که در عراق و سوریه اقداماتی مشابه اقدامات داخل کشور در موضوع بازسازی واقعه غدیر خم شکل‌گرفته است، گفت: در خارج از مرزهای ایران نیز با همکاری بنیاد بین‌المللی غدیر در کشورهایی مثل لبنان و سوریه با توجه با شرایط زمانی و مکانی این برنامه اجرا می‌شود که خوشبختانه توانسته است برکات بسیاری را به دنبال داشته باشد.

دبیر ستاد مردمی بازسازی واقعه غدیر خم با بیان این‌که در استان‌ها و شهرستان‌هایی که اهل تسنن در آن حضور دارند این ستاد با استقبال بی‌نظیر برداران اهل سنت در برنامه‌ریزی و اجرا مواجه شده است، ابراز داشت: در 11 شهر استان سیستان و بلوچستان و گلستان برنامه‌های ستاد بازسازی با استقبال بی‌نظیری مواجه بوده است.

وی افزود: ستاد بازسازی واقعه غدیر به دنبال این است که بتواند از ظرفیت‌های مردمی به شیوه مطلوب استفاده کند به همین علت برنامه‌های این ستاد رنگ و بوی خاصی دارد و توانسته است با جذب مخاطبان خوبی همراه باشد و در مناطق اهل سنت نیز همانند استان هرمزگان این واقعه توسط خود اهل سنت و اهالی منطقه بازسازی و اجرا می‌شود./837/پ۲۰۳/ی

ارسال نظرات