۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۵۲۱۵۳۴

حجت الاسلام والمسلمین عبادی، امام جمعه بیرجند شد

حجت الاسلام والمسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی، امام جمعه بیرجند شد.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز با مقام معظم رهبری دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار رهبر معظم انقلاب مسؤولیت امامت جمعه بیرجند را به حجت الاسلام والمسلمین عبادی سپردند و نماینده ولی فقیه در استان نیز با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری این مسؤولیت را پذیرفت.

طبق گفته رییس دفتر نماینده ولی فقیه در استان صدور حکم انتصاب حجت الاسلام والمسلمین عبادی به سمت امامت جمعه مرکز استان روال قانونی خود را طی می کند.

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین عبادی در 14 مرداد سال گذشته با حکم مقام معظم رهبری به عنوان نماینده ولبی فقیه در استان منصوب شد.

تا پیش از این نیز حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی امامت جمعه بیرجند را به مدت 8 سال بر عهده داشتند که اوایل مردادماه وی استعفا کرد و از آن تاریخ به بعد مسؤولیت اقامه نماز جمعه بر عهده امامان جمعه موقت بیرجند بوده است.

همچنین مردم استان خراسان جنوبی در روزهای اخیر با راه اندازی کمپین «همراه با عبادی تا نمازجمعه» در فضای مجازی که در حال حاضر بیش از 9 هزار مخاطب دارد و با امضای طوماری در مراسم نمازجمعه هفته گذشته بیرجند از شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور خواستند تا مسؤولیت امامت جمعه شهر بیرجند را به حجت الاسلام والمسلمین عبادی بسپارد./۸۸۰/پ203/ب1

ارسال نظرات