۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۵۲۱۵۴۱
بادامچیان:

هیچ کس اجازه استفاده ابزاری از شهدا را ندارد

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با تأکید بر زمینه‌های نفوذ نفاق، گفت: برخی تلاش می‌کنند با نفوذ در مراسمات تجلیل از شهدا از مقام شامخ آنها استفاده ابزاری کنند.
بادامچیان

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، اسدالله بادامچیان، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی عصر امروز سه‌شنبه هفتم شهریور در مراسم بزرگداشت «شهدای شهریور ماه» در محل کانون فرهنگی رفاه، گفت: شهریورماه، ماهی از سال است که در آن شهدای بسیاری تقدیم انقلاب و اسلام شدند.

وی افزود: شهادت را نمی‌توان یک انتخاب دانست، بلکه امری الهی است که از سوی پروردگار به فرد داده می‌شود.

بادامچیان اظهار داشت: بالاترین وجهی که انسان را می‌تواند جاویدان کند، شهادت است. حتی حضرت علی(ع) نیز شهادت در راه خدا را بابی برای زندگی جاویدان و رفتن به بهشت می‌دانست.

بادامچیان گفت: قطعا به کسانی که در راه خدا بسیار عالی عمل می‌کنند، انعامی به نام شهادت داده می‌شود.

وی درباره نعمت شهادت، بیان داشت: مقام شهادت بسیار بالا است و شعف و شادی شهادت آنقدر بالاست که فرد شهید شده در راه خدا، سر از پا نمی‌شناسد. به همین دلیل نیز افراد صالح به شهادت بشارت داده می‌شوند.

وی درباره وظیفه مردم در قبال شهدا، گفت: وظیفه ما این است که ارزش و مقام شهدا را بدانیم، زیرا در قیامت نیز می‌توانیم از برکت شهدا بهره‌مند شویم.

وی با بازشناسی اهداف شهدا، ابراز داشت: شهدا هدف بزرگی داشتند و آن مبارزه با طاغوت برای حاکم کردن عدل در جهان بود. قطعا ما نیز می‌توانیم در سایه شهيدشناسی به شناخت دشمنان شهدا برسیم.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تأکید کرد: مهمترین نکته در تجلیل از شهدا این است که گاهی دشمنان شهدا سعی می‌کنند برای گمراه کردن مردم، مراسمی برای شهدا برگزار کنند. دقیقا مشابه اقداماتی که پس از واقعه عاشورا از سوی یزیدیان شکل گرفت.

وی تأکید کرد: برخی به دنبال استفاده ابزاری از شهدا هستند، به همین دلیل نیز همگی باید تلاش کنند که در مراسمات تجلیل از مقام شامخ شهدا، از ورود منافقین جلوگیری کنند.

بادامچیان در پایان درباره خصوصیات اخلاقی شهدایی همچون رجایی، گفت: فردی مانند رجایی که یتیم بود با هدف رسیدن به دولت کریمه به مقام شهادت رسید، اما دقیقا فردی مانند بنی‌صدر با گم کردن راه خود، تبدیل به دشمن نظام اسلامی شد./856/202/ب2

ارسال نظرات