۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۵۲۱۵۵۵
حجت الاسلام صادق زاده:

فضای مجازی الگویی از فضای حقیقی است

سخنران حاضر در دیدار طلاب حوزه علمیه تهران با بیان این که فضای مجازی الگویی از فضای حقیقی است، گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار به این مهم اشاره فرمودند.
دیدار طلاب با رهبری

حجت‌الاسلام حسین صادق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در تشریح حال و هوای دیدار صمیمی طلاب تهران با رهبر معظم انقلاب این دیدار را خاطره‌انگیز توصیف کرد و اظهار داشت: باید توجه داشت که رهبر معظم انقلاب در یک‌زمان دو ساعته به‌دقت به نقد و نظرات نخبگان حوزه‌های علمیه توجه جدی داشته درحالی‌که در دو سال اخیر بر اساس تجربه من رهبر معظم انقلاب از زمان سخنرانی خود 15 تا 30 دقیقه را به طلاب واگذار کرده تا بیشتر نقد و نظرات را بشنوند.

سخنران حاضر در دیدار طلاب حوزه علمیه تهران با رهبر معظم انقلاب صبر رهبر معظم انقلاب در مقابل انتقادها و اعتراض‌های بدون هماهنگی را پدرانه توصیف کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در مقابل این انتقادها با ملایمت و نگاهی پدرانه رفتار می‌کردند این در حالی است که نگاه و برخورد پدرانه رهبر معظم انقلاب با طلاب دارای جذابیتی خاص بود.

حجت‌الاسلام صادق‌زاده فضای مجازی را محور سخنان خود در محضر رهبر معظم انقلاب ارزیابی کرد و اظهار داشت: باید توجه داشت که فضای مجازی به دلیل تأثیرات مستقیم بر جامعه و تمام گزاره‌های اجتماعی الگویی از فضای حقیقی است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب به این مهم نیز اشاره فرمودند و تصریح داشتند که «آن برادرمان که گفتند فضای مجازی برخلاف اسمش یک فضای حقیقی است، من هم در ذهن داشتم به این نکته اشاره‌ کنم» این واکنش رهبر معظم انقلاب در دقیقه 41 سخنان معظم له صورت پذیرفت.

سخنران حاضر در دیدار طلاب حوزه علمیه تهران با اشاره به رسالت‌های طلاب در فضای تبلیغ و فضای مجازی ابراز داشت: نیمه دوم سخنرانی خود را معطوف به نقد شورای عالی فضای مجازی کردم چراکه عملکرد این شورا را در حدود معیار تعیین‌ شده نمی‌دانم./837/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات