۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۵۲۱۵۷۳

همایش دو روزه ائمه جمعه شمال‌غرب کشور پایان یافت

همایش دو روزه ائمه جمعه منطقه شمال غرب کشور با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در تبریز به کار خود پایان داد.
 ائمه جمعه شمال‌غرب کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همایش ائمه جمعه استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان و کردستان طی دیروز و امروز با محوریت موضوع تحکیم مبانی خانواده و با حضور رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و نمایندگان ولی فقیه در شمال‌غرب به میزبانی تبریز برگزار شد.

بنابر این گزارش، در این همایش که به صورت تخصصی با موضوع طرح شده و با حضور کارشناسان امر برگزار شد، با برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی با حضور ائمه جمعه شهرهای مختلف منطقه شمال غرب کشور پیگیری و عصر امروز به کار خود پایان داد.

همچنین طی این همایش تخصصی نمایندگان ولی فقیه در پنج استان منطقه شمال غرب طی سخنانی جداگانه به تشریح اهمیت نقش روحانیت، حوزه های علمیه و ائمه جمعه در امر تحکیم بنیان خانواده پرداختند و در ادامه طی دیدارهایی صمیمی بر ضرورت همگرایی و هم‌افزایی ائمه جمعه موضوع برخورد با آسیب های اجتماعی تأکید کردند.

بر اساس این گزارش، ائمه جمعه شمال غرب کشور امروز با حضور در تعدادی از امامزادگان استان، مساجد تاریخی تبریز، حوزه های علمیه تاریخی، مزار شهدای گمنام و همچنین تفرجگاه عینالی تبریز با زیرساخت های فرهنگی، دینی و گردشگری تبریز آشنا شدند.

گفتنی است، این همایش دو روزه به همت و ابتکار حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و به میزبانی پایگاه دوم شکاری تبریز برگزار شد./935/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات