۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۰
کد خبر: ۵۲۱۵۹۵
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

سفر مسؤولان به استان‌ها همبستگی و وحدت ملی را تقویت می‌کند

آیت الله سلیمانی سفر مسؤولان به استان ها را تقویت کننده همبستگی و وحدت ملی خواند و گفت: امروز حلقه اتصال بین روحانیت شیعه و اهل سنت بر محور حضور تولیت آستان قدس صورت گرفته است.
آیت‌الله سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، سه شنبه شب در جمع علمای شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در سالن اجتماعات نهاد مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان با اشاره به سفر تولیت آستان قدس به زاهدان گفت: سفرها به دو گونه تقسیم می‌شوند که نوع اول طبیعی و جبری است اما نوع دوم نشأت گرفته از یک نگاه والای مردم‌سالاری دینی است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان حرکت مسؤولان به سمت مردم را نشانه مردم سالاری دانست و ابراز کرد: سفر تولیت آستان قدس همچون سفر رهبری به استانها، دیدارهای ایشان با خانواده شهدا و بازدیدهای سرزده از مراکز مختلف، پیام‌های مثبت فراوانی دارد.

وی با بیان اینکه تولیت آستان قدس جایگاه و پایگاهی با ارزش‌های مضاعف است اظهار داشت: باید قدر این سفرها را که می‌تواند منشأ خیرات و برکات فراوان باشد به خوبی دانست.

آیت الله سلیمانی عنوان کرد: از آنجا که مراجعه به مسؤولان تشریفات فراوانی نیاز دارد اینگونه سفرها از بین برنده فاصله‌ها است؛ از این جهت، مردم دو منطقه سیستان و بلوچستان متوقع هستند که فرصت طولانی برای دیدار با آنان صورت گیرد.

وی سفر مسؤولان را تقویت کننده همبستگی و وحدت ملی خواند و اذعان داشت: امروز حلقه اتصال بین روحانیت شیعه و اهل سنت بر محور حضور تولیت آستان قدس صورت گرفته است که این امر سندی افتخارآمیز محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خطاب به حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: سفر شما دمنده روحیه نشاط و امید است و با نشستن بر بال ولایت و امامت کریم، شادمانی را به ارمغان آورده است./831/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات