۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۵۲۱۵۹۶
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

ادامه ندادن خط رهبری سبب دور شدن از انقلاب می شود

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به این که هوشمندی رهبری برای دشمنان اسلام ثابت شده است، گفت: ادامه دادن خط رهبری وظیفه تمام مردم و مسؤولان بوده و کسی که از خط رهبری دور شود به دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی است.
علی سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در موزه دفاع مقدس کرمان در جمع مردم کرمان به مناسبت هفته دولت، گفت: شهید باهنر و رجایی دو چهره انقلابی برای مردم محسوب می شوند.

وی افزود: تاریخ، آینه تمام عیار برای مردم بوده و هدف داستان های خدا در قرآن این است که مرد از داستان های انبیا عبرت بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان این که انسان ها در تحولات کشورها نقش اساسی را دارند، بیان داشت: حدوث و بقای انقلاب، بستگی به اجرا کردن یا نکردن قانون است و اگر مردم به قانون آن کشور عمل نکنند، جامعه بدون هدف می شود.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی از صدر اسلام برای جهانی شدن برنامه منظم دارد اما افرادی در جامعه بوده و به دنبال از بین بردن انقلاب هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با توجه به این که ماندن اسلام را مدیون اهل بیت و شهدای هستیم، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در سال 57 به همه مردم جهان بیان داشت که اسلام دین همه مردم و بهترین دین است.

وی ابراز داشت: اگر افراد جامعه به بقای انقلاب پایبند نباشند، دیگر انقلابی برای کشور معنا ندارد اما مردم ایران به تمام جهانیان نشان دادند که به انقلاب اسلامی پایبند و اسلام را دوست دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان این که کشور ایران 38 سال در مقابل آمریکا ایستادگی کرده است، خاطرنشان کرد: یکی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار مردم و طلاب این بود که انقلاب اسلامی باید حفظ شود اما افرادی از داخل به دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار داشت: کشور ایران در صحنه بین الملل ثابت کرده که از اسلام دفاع می کند اما از داخل افرادی به دنبال فروختن انقلاب به آمریکا هستند.

وی بیان داشت: خط رهبری را باید همه مردم و مسؤولان ادامه دهند و کسی که از خط رهبری دور شود به دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی ادامه داد: ادامه دادن راه انقلاب وظیفه تمام مسؤولان بوده و دولت مردان باید با اجرا کردن مطالبات رهبری، مقبولیت خودشان را به انقلاب ثابت کنند تا انقلاب حفظ شود.

وی با توجه به این که بعضی از خواص جامعه در انقلاب از دشمن فریب خوردند، خاطرنشان کرد: ریزش های اخلاقی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از ریزش هایی بوده که بعضی از خواص دچار آن شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به این که خطوط قرمز برای همه مردم روشن است، ابراز داشت: شهید رجایی و باهنر به دولت رویش تبدیل شده بودند و همیشه هدفشان حفظ اسلام برای مردم بود.

وی اظهار داشت: دولتی برای مردم ایران فایده داشته که شیرینی و لبخند را به درون زندگی ها راهنمایی کند و مردم را از زندگی کردن راضی نگه دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به این که هوشمندی رهبری برای دشمنان اسلام ثابت شده است، ابراز داشت: تنها کسی که توانست در برابر تهدیدهای دشمن ایستادگی کند، رهبر انقلاب است.

وی با بیان این که ملت ایران از دشمنان اسلام هیچ هراسی ندارد، خاطرنشان کرد: کسانی که در کشور ایران از حرف های آمریکا می ترسند نمی توانند سربازان خوبی برای اسلام باشند.

حجت اسلام والمسلمین سعیدی ابراز داشت: رهبر انقلاب مشکلات کشور را دیگر با چه سخنی به مسؤولان بیان کند و به آن ها بفهماند، چرا مسؤولان فکری برای حل مشکلات اقتصادی کشور ندارند.

وی با توجه به این که در حجیت کلام بین اهل بیت و ولی فقیه هیچ تفاوتی نیست، اظهار داشت: تعبد به فرمایشات رهبری تنها وظیفه  مردم در کشور بوده تا بتوانیم کشوری پیشرفته در جهان داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که فضای مجازی مواد مخدری برای کشور محسوب می شود، بیان داشت: دولت مردان فضاهای مجازی را کنترل کنند تا جوانان ایرانی فریب خواسته های دشمن را در فضاهای مجازی نخورند.

وی در پایان گفت: سیاست خارجی کشور زمانی می تواند در مقابل دشمن ایستادگی کند که با موضع قدرت و عزت در برابر آمریکا مذاکره کند./9707/پ201/ب1

ارسال نظرات