۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۵۲۱۶۱۹
محمودی شاه‌نشین مطرح کرد؛

لزوم توجه دولت به اقتصاد کشور در پسابرجام

نماینده مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت: برجام و مسائل سیاسی بهانه خوبی برای بی‌توجهی به اقتصاد کشور نیست.
شاه نشین

محمد محمودی ‌شاه‌نشین، نماینده مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا درباره عملکرد اقتصادی دولت در ۴ سال اخیر، گفت: مهم‌ترین چالشی که امروز در کشور وجود دارد، بحث رونق اقتصادی است. از دولت دوزادهم انتظار داریم که همانند دقت در مسایل سیاسی،  به بخش اقتصادی نیز توجه و موانع تولید را برطرف کند.

وی افزود: قطعا توفیقات دولت در بخش حمایت از بحث درمان و مددجویان را نمی‌توان نادیده گرفت، اما باید قبول کرد که مسایل اقتصادی و ایجاد رونق در بازار نیز بسیار اهمیت دارد.

نماینده مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که چرا دولت یازدهم بیشتر تمرکز خود را بر توفیق برجام گذاشت و همین موضوع سبب کاستی‌های اقتصادی شد، گفت: برجام و مسائل سیاسی را نمی‌توان بهانه‌ای برای رکود اقتصادی دانست، زیرا بر اساس گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره برجام، اعلام شده است که بخش عمده‌ای از تحریم‌های مرتبط با بخش‎های اقتصادی رفع شده است.

محمودی شاه‌نشین با اشاره به سابقه بد آمریکا در قبال ایران، ابراز داشت: اگر ما منتظر باشیم که یک روز آمریکا در ایران سرمایه‌گذاری کند، قطعا باید تا ابد منتظر این اتفاق باشیم، به این دلیل که سیاست‌های اصولی و بنیادین نظام اسلامی ایران کاملا با سیاست‌های خصمانه آمریکا متفاوت است.

وی تصریح کرد: قطعا آمریکا نیز هرگز ضرباتی که از کشور ما در منطقه خورده را فراموش می‌کند. قطعا ایران بزرگترین مانع برای نفوذ آمریکا در منطقه خاورمیانه است.

محمودی‌ شاه‎‌نشین در پایان گفت: اقتدار به وجود در کشور در ذیل فرماندهی مقام معظم رهبری شکل گرفته است، به همین دلیل نیز آمریکا با کشوری که مقابل زیاده‌خواهی آن ایستاده است، وارد مبادله و مذاکره اقتصادی نخواهد شد./۸۵۶/۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات