۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۵۲۱۶۹۵
امام جمعه موقت اهواز:

افتخارات و موفقیت های کشور مرهون خون شهدا است

امام جمعه موقت اهواز گفت: فعالیت ها در هر وزارتخانه و دستگاه اجرایی مرهون شهدا بوده و هر افتخاری در کشور مرهون شهدا و خانواده هایشان است.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز پیش از ظهر امروز، در همایش بزرگداشت روز قشر بسیج کارمندی و شهدای شاخص کارمند دولت که در سالن شهید هاشمی استانداری برگزار شد، با اشاره به عبارت «یا لیت کنت معکم» اظهار داشت: افرادی چنین عبارتی را از روی صدق و واقعیت بیان می کنند که در میدان نبرد حضور داشتند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه شهدا دو دسته ‌اند، ابراز داشت: عزیزانی که در دوران دفاع مقدس در جبهه حضور داشتند و آرزوی شهادت را در سر می پرواندند که بعد از سال ها در سوریه و عراق به مراد دل رسیدند و کسانی که پس از جنگ به دنیا آمدند و با حاضران دفاع مقدس به شهادت دست یافتند.

وی با اشاره به اینکه هر خدمت، افتخار و عزت مردم در کشور مرهون دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است، خاطرنشان کرد: وقتی دیپلمات‌ های ما با اقتدار و عزت مذاکره می کنند همانا به دلیل ایثار، شهادت ‌طلبی و مقابله ‌هایی است که با شیطان ‌های بزرگ در عراق و سوریه انجام می شود.

حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه فعالیت ها در هر وزارتخانه و دستگاه اجرایی مرهون شهدا است، افزود: در دوران جنگ و دفاع از حرم، برخی شهدا شاخص شدند هر چند که برخی دیگر گمنام باقی ماندند؛ البته این عزیران بدون هیچ تکلف و اجباری و از روی شوق برای دفاع از اسلام پیش ‌قدم شدند؛ از این رو هر افتخاری در کشور مرهون شهدا و خانواده هایشان است.

وی با بیان اینکه محفل شهدا باید در ما مسؤولیت ایجاد کند، تصریح کرد: اگر روحیه جهادی شهدا در سراسر کشور و در قوه قضائیه، قوه مقننه، نظام بانکداری و سایر دستگاه ‌ها وجود داشته باشد، پیشرفت بسیاری خواهیم داشت و وضع ما اینگونه نخواهد بود.

امام جمعه موقت اهواز گفت: خداوند از کسی که بخواهد برخلاف خون شهدا قلم و سخنی داشته باشد، نمی گذرد؛ چرا که این امنیت و عزت ما مرهون خون شهدا است./۹۴۵۶/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات