۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۵۲۱۷۰۷
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

تحقق بانکداری اسلامی گامی بلند برای اصلاح اقتصاد کشور است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ریشه کن ساختن فقر از کشور منوط به مشارکت تمام نهادها و سازمان ها است گفت: تحقق بانکداری اسلامی گامی بلند در راستای اصلاح اقتصاد کشور است.
حجت الاسلام رحیم جعفری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام رحیم جعفری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ظهر امروز در دیدار با جمعی از کارکنان بانک قرض الحسنه رسالت استان کرمانشاه ابراز داشت: ترویج سنت قرض الحسنه مورد رضایت پروردگار بوده و مروجین این سنت حسنه از اجر معنوی فراوانی برخوردار می شوند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه بیان داشت: ریشه کن ساختن فقر از کشور منوط به مشارکت تمام نهادها و سازمان ها بوده و توجه به مقوله بانکداری اسلامی از اهمیت فراوانی در برطرف ساختن فقر اقشار ضعیف جامعه برخوردار است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تحقق سنت نیک قرض الحسنه در جامعه زمینه را برای رفاه اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه فراهم کرده و چهره فقر را از کشور می زداید.

حجت الاسلام جعفری اظهار داشت: باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداشت و این امر با حمایت از تولید داخلی و بکارگیری نیروهای جوان و مستعد امکان پذیر خواهد بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه مطرح کرد: حمایت از مشاغل خرد موجب رونق گرفتن کسب و کار اقشار ضعیف جامعه شده و بستری برای رهایی از معضل بیکاری نیز فراهم می کند.

این مسؤول عنوان داشت: تحقق بانکداری اسلامی گامی بلند در راستای اصلاح اقتصاد کشور بوده و سرمایه افراد وارد چرخه تولید و اشتغال خواهد شد.

حجت الاسلام جعفری ضمن تقدیر از عملکرد بانک قرض الحسنه رسالت تأکید کرد: صدقه و قرض الحسنه هر دو از سنت های نیک دین مبین اسلام هستند اما طبق احادیث و روایات ثواب قرض الحسنه به مراتب از صدقه دادن نیز بالاتر است./8571/پ203/ب1

ارسال نظرات