۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۸
کد خبر: ۵۲۱۷۹۷
امام جمعه اهل سنت نصرت آباد:

دولت‌مردان منتظر نظر لطف خارجی‌ها نباشند/ حاشیه سازی به ضرر دولت است

امام‌جمعه اهل سنت نصرت آباد با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به اقتصاد مقاومتی و‌ تکیه بر توان داخلی، گفت: دولت‌مردان منتظر نظر لطف خارجی‌ها نباشند و به جای نگاه به بیرون، به توان داخلی کشور تکیه کنند و روی پای خود بایستند.
مولوی جانداد نارویی امام جمعه اهل سنت نصرت‌آباد

مولوی جان‌داد نارویی، امام جمعه اهل سنت نصرت‌آباد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان ضمن گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: این دو شهید والامقام به معنای واقعی خادم ملت بودند و همه توان خویش را صرف خدمت به مردم کردند.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به اقتصاد مقاومتی و‌ تکیه بر توان داخلی عنوان کرد: دولت‌مردان منتظر نظر لطف خارجی‌ها نباشند و به جای نگاه به بیرون، خودکفا بوده و به توان داخلی کشور تکیه کنند و روی پای خود بایستند.

مولوی نارویی با بیان اینکه حاشیه سازی دولت و‌ مسؤولان در کشور در هر صورت به ضرر دولت است گفت: این کار جامعه را از رسیدن به اهداف اصلی باز می‌دارد و از آنجایی که همه ما ایرانی و‌ تابع قوانین اسلامی هستیم باید دست در دست یکدیگر، این جناح‌بندی ها را رها کرده و از دین مبین اسلام در برابر هجمه بیگانگان صیانت کنیم.

وی مسأله اشتغال را بزرگترین معضل در استان سیستان و بلوچستان دانست و افزود: بیکاری پیامدهای ناخوشایندی اعم از فقر و تنگدستی، مشکلات خانوادگی، آلوده شدن به اعتیاد و فراهم آمدن زمینه بزه کاری را در پی دارد.

امام جمعه اهل سنت نصرت‌آباد تصریح ‌کرد: در استان ما با وجود ظرفیت‌های عظیم و ‌نیروی انسانی جوان، کارخانجات زیادی برای اشتغال وجود ندارد؛ بنابراین واجب است دولت‌مردان به این مسأله توجه شایانی داشته و به وعده‌های خود عمل کنند./831/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات