۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۵۲۱۸۳۱

بازدید مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی از دفتر خبرگزاری رسا

مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان‌شرقی با حضور در دفتر خبرگزاری رسا در تبریز، با روند فعالیت های این رسانه آشنا شد.
بازدید مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی از دفتر خبرگزاری رسا
بازدید مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی از دفتر خبرگزاری رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام احمد مطهری اصل، مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی که به تازگی از سوی نماینده ولی فقیه در استان فعالیت خود را در تبریز آغاز کرده است؛ با حضور در دفتر خبرگزاری رسا در تبریز، با روند فعالیت این رسانه آشنا شد.
وی در سخنانی با ابراز خرسندی از فعالیت خبرگزاری رسا در استان و انعکاس اخبار، فعالیت ها و برنامه های مربوط به حوزه و روحانیت اظهار داشت: گسترش فعالیت این رسانه حوزوی مورد انتظار است و در این راستا از هیچ مساعدتی دریغ نخواهیم کرد.
مدیر حوزه های علمیه آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی حوزه های علمی و مبلغان دینی از چشم رسانه‌ها مورد غفلت واقع می شود، گفت: امیدواریم فعالیت خبرگزاری رسا همچون گذشته بتواند اقشار مختلف مردم را با مسائل و شئون مختلف مربوط به حوزه های علمیه آشنا کند.
همچنین در این دیدار مرتضی شفیعی، مسؤول دفتر خبرگزاری رسا در استان آذربایجان‌شرقی به ارایه گزارشی از فعالیت‌های این رسانه حوزوی در استان پرداخت و اظهار داشت: دفتر شمال غرب خبرگزاری رسا در تبریز از سال 1385 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده و طی 11 سال گذشته توانسته رابطه بسیار خوبی با مراکز، مؤسسات و فعالان حوزه های علمیه برقرار کند.
مدیر خانه مطبوعات استان با بیان این‌که انعکاس رسانه‌ای برنامه‌های مربوط به حوزه و روحانیت با ظرافت‌های خاصی نسبت به فعالیت در دیگر عرصه های رسانه‌ای همراه است، افزود: خوشبختانه خبرگزاری رسا، رسانه‌ای مورد وثوق، اطمینان و اعتماد مراجع عظام تقلید، علما، فضلا و جامعه روحانیت کشور است./935/پ
۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات