۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۵۲۱۸۳۴
با هدف معرفی چهره شوم تروریسم؛

فیلم «سلیمه» در تبریز رونمایی شد

فیلم سلیمه که به همت کانون فرهنگی هنری آل‌ اظهار تبریز تولید شده است؛ امروز با حضور اهالی فرهنگ و هنر رونمایی شد.
فیلم “سلیمه”

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، احمد افروزی، مدیرمسؤول کانون فرهنگی هنری آل‌اظهار تبریز عصر امروز در مراسم رونمایی از فیلک "سلیمه" که در سینما سرباز شهید تبریز برگزار شد، اظهار داشت: این فیلم با محوریت پدیده تروریسم به کارگردانی سید امین جواهری تولید شده است.

وی افزود: تهیه کنندگی فیلم سلیمه را مجید عباچی بر عهده داشته و هنرمندانی چون فرناز علوی، سالار اسمی، کامیار صالح پور، حمیدرضا پولادی، ابراهیم پورباقری، سیروان لاچینی، مصطفی سپهری، محمدصادق پورسنگی و نیما جواهری در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

افروزی با بیان این‌که زبان هنر بهترین ابزار برای معرفی چهره کریه و شوم تروریسم در منطقه است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی بزرگترین قربانی تروریسم در جهان شناخته می شود و این مظلومیت باید با ابزارهای مختلف هنری بیان شود.

مدیرمسؤول کانون فرهنگی هنری آل‌اظهار تبریز داعش را محصول تروریسم دولتی در منطقه دانست و گفت: طراحان و جامیان گروهک‌های تروریستی تکفیری و سلفی هدفی جز مقابله با اسلام ناب محمدی و مکتب تشیع ندارند و در این راستا از هیچ جایتی ابایی ندارند.

گفتنی است، در آئین رونمایی از این فیلم مهمانان ویژه ای مانند داوود موثقی فیلمساز، حسین غریبی کارشناس عالی وزارت خارجه و دکتر صمد ظهیری عضو هیدا علمی دانشکده علوم سیاسی حضور و سخنرانی داشتند./۹۳۵/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات