۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
کد خبر: ۵۲۱۸۵۷
همزمان با روز عرفه؛

مراسم تشییع و وداع با پیکر شهدای مدافع حرم در حرم رضوی برگزار می‌شود

مدیر کل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی گفت: همزمان با روز عرفه مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر شهدای مدافع حرم در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‎شود.
مدافعان حرم

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد محمد امین توکلی زاده روابط عمومی آستان قدس رضوی با اعلام این خبر اظهار کرد: پنجشنبه نهم شهریورماه؛ همزمان با روز عرفه، راس ساعت 14 پیکر شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) با حضور خیل عظیمی از زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی از میدان بسیج به سمت حرم ملائک پاسبان رضوی تشییع خواهد شد. 

وی ادامه داد: پیکر مطهر این شهدای مدافع حرم، پس از ورود به حرم مطهر رضوی در جایگاه ویژه ایوان ولیعصر(عج) قرار خواهند گرفت و زائران و مجاوران در جوار ملکوتی امام هشتم دعای عرفه را قرائت می‎کنند.
مدیر کل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه دعای عرفه، توسط حاج مهدی سماواتی در صحن جامع رضوی قرائت می‎شود، عنوان کرد: پس از اتمام دعای معنوی عرفه، حاضران در برنامه برای برپایی باشکوه نماز جماعت آماده خواهند شد و در بین الصلاتین، نماز بر پیکر این شهدای مدافع حرم خوانده می‎شود.
توکلی زاده با تاکید بر اینکه در این مراسم سه شهیدِ «ابراهیمی»، «باقری» و «محمدی» تشییع خواهند شد، گفت: آستان قدس رضوی طی هماهنگی با ارگان‎های مختلف دولتی و نظامی، آمادگی کامل برای برگزاری تشییع مدافعان حرم و قرائت دعای عرفه را دارد و کلیه صحن‎ها و اماکن متبرکه مفروش شده است./۹۷۰۵/د
۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات