۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۵۲۱۹۱۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

سربازان گمنام امام زمان چشم بینای نظام هستند

نماینده ولی فقیه در لرستان سربازان گمنام امام زمان چشم بینای نظام عنوان کرد و گفت: این سربازان با ایثار و فداکاری توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در نشست شورای اداری استان که در استانداری لرستان برگزار شد، به برقراری امنیت پایدار در استان اشاره کرد و گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در برقراری این امنیت نقش آفرین هستند.

وی با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) با عملکردی دقیق، آگاهی کامل و اشراف اطلاعاتی بر همه امور مسلط هستند، افزود: این قشر نمی توانند عملکرد خود را به مردم ارائه دهند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه لرستان از استان های برتر در ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: در لرستان هیچ گونه جرائم سازمان یافته، فعالیت ضد انقلاب و منافقان و اختلافات برهم زننده امنیت وجود ندارد.

وی با تقدیر از زحمات و خدمات سربازان گمنام امام زمان(عج) بیان داشت: این سربازان با ایثار، فداکاری و تلاش نقشه های دشمنان را نقش برآب می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی یادآور شد: در سال های اخیر بیش از 120 گروه مسلح همچون طالبان، النصره و داعش علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهت ایجاد بی ثباتی و ناامنی در کشور اقدام کردند.

وی با اشاره به عدم موفقیت این گروه ها علیه نظام جمهوری اسلامی گفت: در سایه هوشیاری، اقدام به موقع، اشراف اطلاعاتی و اخلاص سربازان گمنام امام زمان(عج) هیچ کدام از این گروه ها موفق نشدند توطئه های خود را به نتیجه برسانند./9459/پ202/ب1

ارسال نظرات