۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۵۲۱۹۵۷
در سال جاری صورت می گیرد؛

انتشار نشریه سبک زندگی اسلامی از سوی مدرسه علمیه امام جعفرصادق اندیمشک

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک گفت: تلاش داریم تا در سال تحصیلی جاری نشریه سبک زندگی اسلامی را با موضوع خانواده و سبک زندگی علما منتشر کنیم.
کتاب «سبک زندگی، زمینه‌­های پذیرش آداب»

حجت الاسلام حمیدرضا خادمی، معاون تهذیب مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای انتشار نشریه سبک زندگی اسلامی در سال تحصیلی جاری ابراز داشت: این نشریه دربرگیرنده مطالبی درباره راه حل های پایان بخشیدن به مشکلات زوجین، مدیریت صحیح برای کاهش مشکلات خانوادگی، امنیت و آرامش زندگی زوجین و رضایتمندی از زندگی است.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک با بیان اینکه انعکاس احادیث معصومین و توصیه های بزرگان درباره خانواده از مطالب مندرج در نشریه خواهد بود، افزود: سبک زندگی علما و بزرگان دین، شیوه رفتار علما با اعضای خانواده در کنار سفارش های قرآنی به لزوم توجه و اهتمام به خانواده از دیگر مطالب مندرج در نشریه است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه نشریه چند بعدی است، خاطرنشان شد: به طور کلی زندگی علما، آیات و روایات درباره خانواده، مسائل تربیتی و نیازهای خانواده، نوع رفتار با اعضای خانواده مسائل مطرح شده در نشریه خواهد بود.

حجت الاسلام خادمی با بیان اینکه مخاطب نشریه طلاب و عموم مردم هستند، تصریح کرد: در راستای تهیه مطالب نشریه بنا شد تا معاونت تهذیب، شورای دربرگیرنده طلاب موفق همه پایه های تحصیلی از حیث علمی، فکری و فرهنگی را برای پیگیری امور خانواده تشکیل دهد.

وی بیان کرد: ۸ تا ۱۰ طلبه موفق در این شورا حضور دارند که پس از تبادل نظر نامی مناسب برای نشریه انتخاب می شود./۹۴۵۶/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات