۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۵۲۲۱۵۸
به همت مدرسه علمیه فاطمه الزهرا کنگان؛

دوره شکوفه های ولایت در هفته ولایت برگزار می گردد

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کنگان از شروع ثبت نام دوره «شکوفه های ولایت» در هفته ولایت خبر داد.
کنگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کنگان صبح امروز در حاشیه برگزاری نماز عید قربان در گنگان گفت: ثبت نام از متقاضیان دوره"شکوفه های ولایت" ویژه دختران 8 تا 11 سال شروع شد.

سیده زهرا موسوی در خصوص ثبت نام و شرایط و این دوره گفت : این دوره توسط مهد قرآن مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) و کانون عفاف و حجاب این مدرسه در هفته ولایت با هدف آموزش معارف دینی در بستر داستان و بازی و مسابقات متنوع ویژه دختران 8 تا 11 سال طراحی شده است.

وی با اشاره به این نکته که دوره مذکور در پی دوره "دختران بهشت" و با تقاضای خانواده های شرکت کنندگان برگزار شده، بیان داشت: دوره " شکوفه های ولایت" با بازسازی داستانی واقعه غدیر، روخوانی و همخوانی آیات ولایت، امام زمان شناسی و رهبر شناسی است.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کنگان افزود: کلاس های هنری گل سازی، سرود، بهداشت، نقاشی، مسابقات، بازی و سرگرمی از دیگر برنامه های این دوره است که در 14 شهریور به مدت 1 روز در فضای آموزشی این مدرسه برگزار می می شود.

موسوی اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن عید ولایت،کارگاه مجازی "غدیر شناسی" یاوران انقلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کنگان راه اندازی شد.

وی افزود: این کارگاه مجازی از عید قربان تا عید غدیر با ارائه شبهات غدیر و ولایت در گروه یاوران انقلاب در نرم افزار پیام رسان سروش، برای اساتید و مبلغات و طلاب درحال تحصیل با هدف ارتقای سطح علمی طلاب در امر تبلیغ تشکیل شده است./۸۴۶/پ۲۰۳/خ

ارسال نظرات