۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۵۲۲۱۸۰
سرپرست سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد خبر داد؛

برگزاری جشن های منطقه‌ای و شهری دهه ولایت در مشهد

سرپرست سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد از برگزاری ۴۰ جشن منطقه‌ای و ۶ جشن بزرگ شهری همزمان با دهه ولایت خبر داد.
عید غدیر

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری، حسین نخعی‌شریف بیان کرد: طی تصمیم اتخاذ شده مقرر شد اعتبارات فعالیت‌های فرهنگی حوزه هر منطقه به خود آن منطقه اختصاص و در کنار آن فعالیت‌های فرهنگی چند منطقه‌ای و شهری از طریق سازمان فرهنگی و تفریحی انجام شود.

وی افزود: همچنین مقرر شده فرهنگسراها به صورت هیات امنایی اداره و در آن منطقه نقش اساسی را خواهد داشت.

سرپرست سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد اضافه کرد: باید به این سمت حرکت کنیم که راهبرد مناسبی برای استفاده از فرهنگسراها اتخاذ شود تا کارکرد مناسبی برای شهروندان داشته باشد.

نخعی شریف با اشاره به برنامه‌های شهرداری در دهه ولایت عنوان کرد: تمام تلاش شهرداری این است که در دهه ولایت برنامه‌ها و جشن‌ها به بهترین نحو انجام شود.

وی اضافه کرد: در این راستا از عید قربان تا عید غدیر، 40 جشن در مناطق شهرداری و همچنین 6 جشن بزرگ شهری در بوستان‌های ملت، چهل‌بازه و بوستان کوهسنگی برگزار خواهد شد.

سرپرست سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد گفت: در کنار آن حدود 5 هزار پرده الوان در سطح شهر نصب خواهد شد.

نخعی‌شریف با اشاره به برگزاری جشنواره شهرشاد اضافه کرد: در این جشنواره 120 ایستگاه برای بانوان و آقایان در بوستان بزرگ ملت برپا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری طرح «خادمان افتخاری» با کمک حوزه‌های فرهنگی مناطق شهر مشهد از دیگر برنامه‌های دهه ولایت است./۹۷۰۵/د۱۰۳/خ

ارسال نظرات