۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۵۲۲۲۲۱
از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان صورت می گیرد؛

اعزام بیش از هزار مبلغ به مناطق مختلف خوزستان در دهه امامت

مسؤول امور مبلغان و روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: ۹۰۰ مبلغ و ۶۰۰ مبلغه همزمان با آغاز دهه امامت به مناطق روستایی، عشایری و شهری اعزام می شوند.
اعزام مبلغ

حجت الاسلام احسان فردآقایی، مسؤول امور مبلغان و روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فرا رسیدن دهه امامت اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی با توجه به وظیفه ذاتی، اعزام مبلغ و مبلغه به 27 شهرستان را همچون گذشته انجام خواهد داد که در این میان اعزام به مناطق روستایی، عشایری و شهری صورت خواهد گرفت.

مسؤول امور مبلغان و روحانیون سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: پیش بینی می شود که 900 مبلغ و 600 مبلغه اعزام شوند و ناگفته نماند که درخواست های مبلغان هم اکنون در سامانه ثبت شده است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه مساجد، حسینیه ها، نمازخانه های ادارات و مراکر فرهنگی تحت پوشش فعالیت های تبلیغی قرار می گیرند، افزود: آوردن جشن ها و مراسم سخنرانی از درون مساجد به بیرون مسجد و در میان مردم برای تعظیم شعائر الهی از ویژگی های بارز فعالیت های مبلغان در دهه امامت خواهد بود.

حجت الاسلام فردآقایی افزود: افزون بر سخنرانی و فعالیت های تبلیغی مبلغان برنامه هایی همچون برپایی ایستگاه های صلواتی، اجرای گروه های تواشیح و برنامه های دینی نشاط آور برای جوانان و نوجوانان را در فعالیت ها خواهند داشت.

وی بیان سیره و روش زندگانی امیرمؤمنان(ع)، اشاره به نکات تاریخی و محتوایی درباره واقعه غدیر، اهمیت واقعه غدیر در اسلام، موضوعات روز و دغدغه خانواده ها درباره مسائیل همچون جنگ نرم، اقتصاد مقاومتی، تحکیم و تعالی خانواده در راستای کاهش حجم طلاق ها و مشکلات خانوادگی را محور سخنرانی مبلغان در دهه امامت دانست.

مسؤول امور مبلغان و روحانیون سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: جمعیت هزار نفره ائمه جماعات نیز با مدیریت برنامه های تبلیغی در مساجد با نهاد اوقاف همکاری خواهند داشت./۹۴۵۶/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات