۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۵۲۲۲۵۰
معاون تهذیب حوزه علمیه المهدی اهواز خبر داد؛

عمامه گذاری ۶ طلبه مدرسه علمیه المهدی اهواز در عید غدیر خم

معاون تهذیب حوزه علمیه المهدی(عج) اهواز با اشاره به برگزاری جلسات اخلاقی و بصیرتی در سال تحصیلی جاری گفت: در عید غدیر خم مراسم عمامه گذاری ۵ تا ۶ طلبه این مدرسه علمیه برگزار می شود.
حجت الاسلام محمد جنامی، معاون تهذیب حوزه علمیه المهدی(عج) اهواز

حجت الاسلام محمد جنامی، معاون تهذیب حوزه علمیه المهدی(عج) اهواز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک فرا رسیدن عید غدیرخم اظهار داشت: در همین راستا نشستی را با حضور سخنرانان مطرح و مداحان برای طلاب برگزار خواهیم کرد.

معاون تهذیب حوزه علمیه المهدی(عج) اهواز با بیان اینکه امروز مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید مدرسه برگزار می شود، اظهار داشت: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم فرحانی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در زمینه آداب طلبگی و اهمیت حوزه و روحانیت و حضور خانواده های طلاب و خانواده های آنها برگزار می شود.

این مقام مسؤول در رابطه با فعالیت های معاونت تبلیغ برای سال تحصیلی جدید خاطرنشان کرد: هر ماه یک جلسه بصیرتی و سه جلسه اخلاقی با حضور اساتید استانی و فرا استانی برگزار می شود.

حجت الاسلام جنامی با بیان اینکه یک جلسه اخلاق با معرفی کتاب اخلاقی و تدریس سید طیب موسوی به صورت ثابت برگزار می شود، عنوان داشت: اردوی زیارتی مشهد مقدس پیش از آغاز نیمسال دوم تحصیلی و عمامه گذاری در عید غدیر خم از دیگر برنامه های معاونت تهذیب است.

وی با اشاره به اینکه در مراسم عمامه گذاری 5 تا 6 طلبه به لباس روحانیت مشرف می شوند، تصریح کرد: بحث هایی برای برگزاری دوره های مهارت افزایی و بینش مطهر در جریان است تا پس از جمع بندی درباره برگزاری و یا عدم برگزاری آنها تصمیم نهایی را اتخاذ کنیم.

معاون تهذیب حوزه علمیه المهدی(عج) اهواز در رابطه با دوره اختبار و تثبیت گفت: مناجات خوانی، دیدار با علما، برنامه های ورزشی و مسائل آموزشی از مطالب مطرح شده در این دوره بود.

این مقام مسؤول برگزاری دوره تربیت طلبه انقلابی را از فعالیت های معاونت تهذیب حوزه علمیه المهدی(عج) اهواز در تابستان برشمرد./۹۴۵۶/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات