۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۵۲۲۲۵۲
آیت الله علوی گرگانی:

اجازه نفوذ به دشمنان داده نشود

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه وزارت ارتباطات نباید اجازه دهد دشمن میان آنها رخنه کند، گفت: افرادی که در این عرصه فعالیت می کنند باید مراقب باشند تا مسیر الهی را فراموش نکنند.
حضرت آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید محمدعلی علوي گرگاني در دیدار مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم که صبح امروز صورت پذیرفت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را پست کلیدی کشور خواند و گفت: اهمیت این وزارت برای این است که امروزه بیشتر مردم درگیر ارتباطات هستند و علم نوین به سرعت در حال پیشرفت است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم ادامه داد: دنیا، دنیای تمدن شده است و همه علوم به شدت در حال پیشروی است؛ پیشروی کردن علوم یک نعمت الهی بوده که سبب افزایش توان انسان، بالا رفتن کیفیت کارها و غیره می شود.

وی افزود: امروزه فضای مجازی، دنیا را کنار هم قرار داده است و مرز جغرافیایی دیگر معنا ندارد؛ بنابراین باید بسیار تلاش کرد تا مردم به سراغ فرهنگ بیگانه نروند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه با وجود پیشرفت علوم و وجود فرصت ها و جنبه های مثبت، جنبه های افسادی و منفی را هم باید در نظر گرفت، عنوان کرد: باید فرهنگ سازی شود تا مردم به سراغ انتخاب خوب و مثبت بروند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: امروزه اگر ابرقدرت‌ها دست به نسل کشی، آزار و اذیت زنان و کودکان می زنند، دلیل اصلی آن این است که درکی از تعالیم اسلامی ندارند و این امیال بشری است که سبب می شود بشر، علیه همنوعان خود اقدام وحشیانه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تنها قدرت الهی می تواند جهان را از ظلم خالی کند، ابراز داشت: عقیده شیعه بر این است که امام زمان(عج) ظهور خواهد کرد و خداوند متعال همه قدرت ها را تحت اراده ایشان قرار می دهد و دیگر هیچ قدرتی بدون اراده حضرت(عج) نخواهد توانست کاری از پیش ببرد.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با بیان اینکه وزارت ارتباطات نباید اجازه دهد دشمن میان آنها رخنه کند، افزود: افرادی که در این عرصه فعالیت می کنند باید مراقب باشند تا مسیر الهی را فراموش نکنند، بلکه همواره نیت الهی داشته باشند تا خداوند هم به آنها کمک کند تا در این مسیر موفق و کارآمد باشند.

استا برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در پایان یادآور شد: سعی کارکنان وزارت ارتباطات همواره باید بر این باشد که علم و کمال خود را در جایی به کار بندند که مورد رضایت خداوند است./841/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات