۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۵۲۲۲۶۸
رئیس اداره عقیدتی سیاسی سازمان اتکا:

ارزش های دینی بر فعالیت های سازمان اتکا حاکم است

رئیس اداره عقیدتی سیاسی سازمان اتکا گفت: این سازمان علی رغم تجاری بودن تلاش کرده تا ارزش های دینی بر فعالیت هایش حاکم باشد و همچنین سعی شده در سازمان اتکا به موضوع امربه معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب و نماز توجه ویژه ای شود.
سازمان اتکا حجت الاسلام مومنی، رئیس اداره عقیدتی سیاسی سازمان اتکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام علی اصغر مومنی، رئیس اداره عقیدتی سیاسی سازمان اتکا ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: سازمان اتکا یک سازمان بسیار گسترده و با ماموریت های بسیار حساسی است و به خانواده های نیروهای مسلح خدمت رسانی می کند.

وی با بیان اینکه سازمان اتکا سازمان ارزشمندی بوده و سرمایه عظیمی در سطح کشور محسوب می شود، گفت: سازمان اتکا بیش از 400 فروشگاه در سراسر کشور دارد و خدمات ارائه می دهد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی سازمان اتکا با بیان اینکه این فروشگاه ها به چند بخش فروشگاه ممتاز، محله و بازار تقسیم می شود، افزود: فروشگاه های اتکا به لحاظ گستردگی و اهمیتی که دارد از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

حجت الاسلام مومنی تصریح کرد: سازمان اتکا فضای امنی برای جامعه مشتریان و خانواده های نیروهای مسلح ایجاد کرده است و سعی شده با حفظ حریم ارزش ها خدمت رسانی به مردم انجام شود.

وی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع و برخورد منطقی و درست سرلوحه کار فروشگاه های زنجیره ای اتکا است، ادامه داد: سازمان اتکا در بحث امنیت غذایی، دام و طیور و مزارع گام های خوبی برداشته و سیاست های خوبی برای تحقق اقتصادمقاومتی دارد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی سازمان اتکا خاطرنشان کرد: سازمان علی رغم تجاری بودن تلاش کرده تا ارزش های دینی بر فعالیت هایش حاکم باشد و سعی شده به موضوع امربه معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب و نماز توجه ویژه ای شود.

حجت الاسلام مومنی با بیان اینکه سازمان اتکا در جهت حاکمیت ارزش های دینی گام های خوبی برداشته است، اظهار کرد: خانواده های نیروهای مسلح مورد توجه سازمان اتکا قرار دارند و تاکنون طرح های بصیرتی بسیاری برای آنها اجرا شده است./880/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات