۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۵۲۲۲۷۶
رییس ستاد کل نیروهای مسلح:

امروز جهان استکبار جرأت تهاجم به ایران را ندارد/ توجه به پدافند هوایی باید در اولویت امور باشد

سرلشگر باقری گفت: خوشحالم که امروز با وجود آنکه بی‌خردان بر رأس ساختار استکبار جهانی حکومت می‌کنند اما جرأت تهاجم به ایران را ندارند.
سرلشگر باقری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا سرلشگر محمد حسین باقری، رییس ستاد کل نیروهای مسلح ظهر امروز شنبه(11شهریورماه) در جمع فرماندهان و کارکنان پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء با اشاره به اینکه فعالیت‌‌های پدافند هوایی بسیار ارزشمند است، اظهار داشت: همه می‌دانند دفاع از مرزهای کشور اسلامی در مبانی دینی ما یک امر بسیار واضح و دارای جایگاهی بزرگ است.

وی ادامه داد: مرزداری در اسلام از جایگاه خاصی برخوردار است، امروز کارکنان پدافند هوایی جزء مرزداران کشور اسلامی ما به شمار می‌آیند، در رابطه با پدافند هوایی مقام معظم رهبری همیشه تأکید داشتند که پدافند هوایی را در اولویت خود قرار داده و بر روی آن سرمایه‌گذاری بیشتری کنید.

ریس ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: خوشحالم که امروز با وجود آنکه بی‌خردان بر رأس ساختار استکبار جهانی حکومت می‌کنند اما جرأت تهاجم به ایران را ندارند، امروز در دوره‌ای که بی‌عقلان و بی‌خردان حکومت می‌کنند با بکارگیری اندکی عقل و تفکر می‌توان به این نتیجه رسید که تهاجم علیه ایران نه تنها فایده‌ای نخواهد داشت بلکه گرفتاری‌‌های زیادی را هم به همراه خود می‌آورد.

سرلشگر باقری یادآور شد: امروز دشمن نمی‌تواند زمان و مکان خاتمه جنگ را تعیین کند و این موضوع هم فراموش نشود که دشمن نمی‌تواند جنگ را محدود به جمهوری اسلامی ایران کند، آنها حتی اولویت نبرد در مرزهای ما را تعیین نمی‌کنند و این ایران است که این موارد را به دشمن دیکته خواهد کرد.

ریس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز دشمن می‌داند که اگر شروع‌کننده جنگ باشد قطع به یقین تمام‌کننده آن نخواهد بود.

وی افزود: ما برای وقوع این جنگ یا همان تهاجم نظامی درصد خیلی کمی را در نظر گرفته‌ایم، اما با این وجود چنانچه دشمن بخواهد این اقدام را و بی‌خردی را انجام دهد بداند که توان نظامی زمینی ما به قدری زیاد است که بعید به نظر می‌رسد آنها بر روی زمین با ما به مبارزه بیایند زیرا آنها امثال شهید حججی را دیده‌اند.

سرلشگر باقری ابراز داشت: امروز وقتی ما در مراکز نظامی یا پادگان‌های خود حضور پیدا می‌کنیم شاهد انبوه نامه‌های درخواست برای حضور در سوریه و دفاع از حرم هستیم، همه تقاضا دارند که با زد و بند یا پارتی هم شده به مبارزه با تکفیری‌ها اعزام شوند، امروز شهید حججی یک شاهد عینی برای چشمان دشمن است./۸۱۶/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات