۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۹
کد خبر: ۵۲۲۳۷۹
همزمان با چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم صورت گرفت؛

آغاز رسمی پویش وقف مشارکتی قرآنی در سراسر کشور

پویش وقف مشارکتی قرآنی همزمان با چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ارومیه به صورت رسمی آغاز شد.
پویش وقف مشارکتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، طرح ملی پویش ایجاد وقف قرآنی به منظور توسعه و ترویج فرهنگ و آموزه های قرآن کریم در سطح جامعه اسلامی با محوریت استان آذربایجان غربی و با هدف بهره گیری از سرمایه های خرد اقشار مختلف مردم در ایجاد موقوفات نوین قرانی به شکل دسته جمعی همزمان با برگزاری چهلمین دوره مسابقات سراسری قران کریم در ارومیه آغاز شده است.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی، نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با خرید 140 هزار سهم ده هزار ریالی در پویش ملی ایجاد وقف قرآنی، مشارکت کرد.

جمعی از مدیران مرکز امور قرآنی و روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه نیز در پویش ملی ایجاد وقف قرآنی که همزمان با چهلمین دوره مسابقات سراسری قران کریم در ارومیه آغاز شده است مشارکت کردند

علاقه مندان، خیران، نیکوکاران و اقشار مختلف مردم می توانند از طریق شماره گیری #114*780* در این پویش مردمی شرکت کرده و در ایجاد وقف های قرآنی مشارکت کنند.
چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از 11 شهریور آغاز شده و تا 26 شهریور ماه در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی ادامه دارد.

آذربایجان غربی با وجود ظرفیت مؤسسات قرآنی و داشتن قاریان و حافظان بین المللی و چهره های قرآنی همچون آیت الله قریشی، مفسر بزرگ قرآن کریم فاقد موقوفه شاخص قرآنی است./936/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات