۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۵۲۲۴۱۶
آیت الله صدیقی:

شهید حججی ادامه مسیر امام حسین و یاران ایشان است

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه شهید حججی صاف کننده دلها و نابود کننده فضای سکولاریسم خواهد بود، گفت: گویا شهید حججی جلوه‌ای از امام حسین(ع) در عصر حاضر است.
آیت الله صدیقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، امشب در حاشیه سخنرانی خود در مجموعه فرهنگی رضوان اصفهان در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به غریب الوقوع بودن تشییع شهید محسن حججی در اصفهان، گفت: زبان ما ناتوان است از توصیف این شهید و نمی‌دانم خداوند در وجود این شهید چه چیزی قرار داده است.

وی در ادامه افزود: شهید حججی مانند یک اکسیر است که دلها را صاف می‌کند و فضای آلوده سکولاریسم را إن شاء الله به زودی نابود خواهد کرد و این اخلاص و سری است که بین این شهید و خداوند بوده است.

آیت الله صدیقی با بیان اینکه شهید حججی توسط اهل بیت(ع) پذیرفته شده است، تصریح کرد: گویا شهید حججی جلوه‌ای از امام حسین(ع) در عصر حاضر است، همانطور که عاشورا ایجاد طوفان کرد و سیل خروشان شد و بساط بنی امیه را برچید، این جوان 25 ساله در حد خودش طوفان کرد و گویا ادامه امام حسین(ع) و یاران شهید ایشان است و خیلی ما به ایشان امیدوار هستیم./1304/پ۲۰۳/خ

ارسال نظرات