۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۵۲۲۴۸۵
نماینده بیرجند در مجلس:

ارتقا و بهبود فضای کسب و کار از اولویت های دولت دوازدهم باشد

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: باید فضای کسب و کار را در کشور بهبود ببخشیم که در این زمینه باید ارتقا و بهبود فضای کسب و کار یکی از اولویت های دولت دوازدهم باشد.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی اظهار داشت: سهم تعاونی ها در اقتصاد کشور باید بسیار بالاتر از آن چیزی که امروز وجود دارد باشد.

وی با بیان اینکه تعاونی ها می توانند چشمه جوشانی برای اشتغال باشند، گفت: متاسفانه برای ایجاد اشتغال در کشور گاهی زیرساخت ها فراهم نیست.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: باید فضای کسب و کار را در کشور بهبود ببخشیم و ارتقا و بهبود فضای کسب و کار یکی از اولویت های دولت دوازدهم باشد.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه بروکراسی اداری امروز در کشور سبب ناراحتی و ناامیدی کسانی است که به دنبال انجام کاری هستند، تصریح کرد: رای بالای نمایندگان مجلس به کابینه دولت دوازدهم نشان می دهد که همه با سلایق سیاسی مختلف به دنبال کمک به دولت و نظام اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه دولت با کمک و حمایت مجلس مشکلات مردم را هر چه زودتر حل کند، ادامه داد: حذف قوانین مازاد و اصلاح قوانین دست و پاگیر در کشور یکی از جاهایی است که مجلس می تواند به دولت کمک کند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تعاونی ها در کشور می توانند درراستای گسترش عدالت اجتماعی و اشتغال کمک خوبی کنند.

حجت الاسلام عبادی اظهار کرد: انتظار ما این است هم استانی ها اجرای عملیاتی راه آهن در خراسان جنوبی را مشاهده کنند؛ زیرا تا زمانی که زیرساخت ها در این استان وجود نداشته باشد مشکلات نیز برطرف نمی شود./880/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات