۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۵۲۲۵۰۰
مدیرکل اوقاف لرستان خبر داد؛

برگزاری همایش پیاده روی حرم تا حرم در لرستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان از برگزاری همایش پیاده روی حرم تا حرم در استان خبر داد و گفت: این همایش در امامزادگان شاخص استان برگزار می شود.
حجت الاسلام خاکباز

حجت الاسلام مرتضی خاکباز، مدیرکل اوقاف لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: امام زادگان شاخص استان میزبان برگزاری همایش پیاده روی حرم تا حرم هستند.

وی با اشاره به برگزاری همایش پیاده روی حرم تا حرم در 46 امام زاده شاخص استان افزود: این همایش برای نخستین بار در سراسر استان برگزار می شود.

حجت الاسلام خاکباز از بقاع متبرکه به عنوان قطب فرهنگی یاد کرد و عنوان داشت: این برنامه های فرهنگی به مناسبت هفته ولایت برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی عمل به فرمایشات رهبری در راستای تبدیل بقاع متبرکه به عنوان قطب عنوان کرد.

مدیرکل اوقاف لرستان بیان داشت: مبلغان بومی و غیر بومی در بقاع متبرکه استان تا روز عید غدیر برنامه های فرهنگی را اجرا کرده و فعالیت فرهنگی تبلیغی مختلفی را انجام می دهند.

وی خاطرنشان کرد: تبیین جایگاه ولایت و امامت و پاسداشت دهه ولایت از دیگر اهداف برگزاری ویژه برنامه های دهه ولایت است.

حجت الاسلام خاکباز اظهار داشت: حضور مبلغان و تبلیغ چهره به چهره در بقاع متبرکه فرصت مناسبی برای بصیرت بخشی به نسل جوان و مصون سازی آنان در برابر هجمه های فرهنگی است.

وی در پایان بیان داشت: مراسم پیاده روی حرم تا حرم در خرم آباد از امام زاده زیدبن علی(ع) تا امام زاده عبدالله خرم آباد برگزار می شود./9459/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات