۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۵۲۲۵۱۸
آیت الله نوری همدانی:

آمادگی در برابر دشمن، تهدیدها را از نظام و انقلاب دور می کند

حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: حفظ آمادگی در زمینه های مختلف می تواند تهدیدها را از نظام و انقلاب دور کند و آمادگی در برابر نقشه های دشمن را برای کشور به ارمغان آورد.
 حضرت آيت الله نوری همدانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار رؤسا و مدیران پلیس تخصصی کشور با اشاره به اهمیت شناخت زمان، عنوان کرد: آدم عاقل باید زمان خود را بشناسد و وظیفه خود را براساس زمان و شناخت آن تنظیم کرده و انجام دهد.

وی افزود: شناخت زمان، دشمنان، حوادث و رخدادهای پیرامونی سبب می شود تا انسان در شناخت مسیر خود موفق باشد و بتواند براساس این شناخت ها به راه خود ادامه دهد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه تصریح کرد: حفظ آمادگی در زمینه های مختلف می تواند تهدیدها را از نظام و انقلاب دور کند و آمادگی در برابر نقشه های دشمن را برای کشور به ارمغان آورد.

وی آمادگی فکری و فرهنگی را یکی از زمینه های حفظ آمادگی دانست و خاطرنشان کرد: باید با تکیه بر فکر و فرهنگ اسلامی و با حفظ بیداری و هوشیاری، آمادگی خود را حفظ کرده و به مقابله با توطئه و نقشه های دشمن پرداخت.

حضرت آیت الله نوری همدانی اضافه کرد: آمادگی تجهیزاتی به منظور استفاده از تجهیزات مناسب برای دفاع در برابر تهدیدات دشمن نیز باید در دستور کار قرار گیرد و امروز که دشمن از انواع سلاح های هسته ای استفاده می کند، ما نیز باید برای دفاع از امنیت کشور موشک داشته باشیم.

وی تأکید کرد: آمادگی تمرینی و روحی نیز از دیگر آمادگی های لازم برای مقابله با تهدیدات دشمن است و اگر این آمادگی روحی وجود داشته باشد، چه با شهادت و چه با پیشرفت در این زمینه ها، پیروز محسوب می شویم.

این مرجع تقلید تأکید کرد: یکی از نقشه های دشمن این است که امنیت را به هم بزند و بالاترین خدمتی که نیروهای انتظامی و نظامی انجام می دهند، حفظ امنیت است و هوشیاری، بیداری و وظیفه شناسی این نیروهای خدوم سبب می شود تا امنیت مالی، فکری و جانی در کشور حفظ شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی ادامه داد: هیچگاه نباید از نقشه های دشمن غافل بود؛ چه بدانیم و چه ندانیم آمریکا، صهیونیسم، عربستان، انگلیس و ایادی آنها در حال توطئه علیه ما هستند و هر روز نقشه های جدیدی برای مقابله با انقلاب می کشند.

وی ابراز کرد: انقلاب اسلامی مردم را بیدار کرد و امام خمینی(ره) با رهبری الهی خود نقاب را از چهره دشمنان کنار زد و استکبار تمام تلاش خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی انجام می دهند.

حضرت آیت الله نوری همدانی در پایان خاطرنشان کرد: توصیه همیشگی ما این است که نماز اول وقت را فراموش نکنید، هر روز با قرآن کار خود را شروع کنید و با تهجد و شب زنده داری و نماز شب نورانیت را در دلهای خود ایجاد کنید./872/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات