۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۵۲۲۶۰۸

اختتامیه بخش اول چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم برگزار شد

مراسم اختتامیه بخش اول چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شامگاه امشب، ۱۲ شهریورماه در حسینیه ثارالله(ع) ارومیه برگزار شد.
چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ارومیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، پس دو روز رقابت شرکت کنندگان، مسابقات در رشته‌های معارف و تفسیر قرآن کریم و اذان، دعاخوانی و مدیحه‌سرایی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به کار خود پایان داد.

طی مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسینی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف وامور خیریه و هیئت داوران از نفرات برگزیده رشته‌های معارف و تفسیر قرآن کریم، اذان، دعاخوانی و مدیحه‌سرایی در سالن حسینیه ثارالله ارومیه تجلیل شد.

تجلیل از  خانواده سرافراز اولین شهید سعید شبان، شهید مدافع حرم از دیگر برنامه های آیین اختتامیه اولین بخش چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ارومیه بود.

سعید شبان جزء نخستین شهدای مدافع حرم کشور و اولین شهید مدافع حرم آذربایجان غربی است که به عنوان مستشار نظامی به عراق اعزام شده بود و در جنگ با تکفیری ها به فیض رفیع شهادت نائل آمد.

یادآور می شود چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از روز ۱۱ شهریورماه آغاز شده و در بخش آقایان تا روز ۱۸ ادامه دارد. همچنین مسابقات بخش بانوان نیز از روز ۱۹ تا ۲۶ شهریورماه برگزار می شود./936/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات