۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۵۲۲۶۸۸
با هدف تکمیل ظرفیت در سال تحصیلی جدید؛

مجمع عالی تفسیر قرآن کریم دانش پژوه می پذیرد

مجمع عالی تفسیر قران کریم از میان طلاب برای تکمیل ظرفیت پذیرش در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ دانش پژوه می پذیرد.
قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مجمع عالی تفسیر قران کریم تحت اشراف مراجع تقلید و شورای منتخب اساتید تفسیر سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم، از طلاب دارای شرایط تربیت مفسر برای تکمیل ظرفیت پذیرش در سال تحصیلی 97-96 دانش پژوه می پذیرد.

اتمام پایه 10، حداکثر سن 34 سال، شرکت در آزمون ورودی و مصاحبه علمی و تعهد به رعایت مقررات آموزشی و انضباطی از شرایط پذیرش در این دوره است.

از جمله مزایا و امتیازات شرکت در این دوره می‌توان به اعطای گواهی پایان دوره، معرفی به مراکز علمی حوزوی و دانشگاهی، اعزام به عنوان مربی تفسیر در مناسبت های تبلیغی، پرداخت کمک هزینه تحصیلی مناسب و حمایت مالی از پژوهش های برتر اشاره کرد.

مدارک لازم برای نام‌ نویسی در این دوره تصویر تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی، ارزیابی تحصیلی از مرکز مدیریت، سه قطعه عکس پشت ‌نویسی شده، تکمیل فرم ثبت نام و تعهد نامه همچنین معرفی‌ نامه از دو نفر از اساتید حوزه است.

تفسیر المیزان سوره اسرا، تفسیر جوامع ­الجامع سوره یوسف، علوم قرآن محمدهادی معرفت و البیان آیت‌الله خویی بحث نسخ مواد آزمون نهمین دوره پذیرش مجمع عالی تفسیر قرآن کریم است.  

طلاب علاقه مند به نام نویسی می توانند از ساعت 10 تا 13 و 17 تا 20:30 به مجمع عالی تفسیر قرآن کریم واقع در مدرسه علمیه حضرت آیت الله گلپایگانی طبقه سوم مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، حافظان قرآن و ممتازان حوزه از اولویت برخوردار و مدت دوره سه سال است و سؤالات آزمون به صورت چهارگزینه‌ ای بوده و برای شرکت در آزمون ورودی، ارائه کارت الزامی است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مجمع عالی تفسیر قرآن کریم به شماره 37756622 تماس گیرند./1324/ت۳۰۳/ی

 

ارسال نظرات