۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۵۲۲۸۱۹
عصر امروز با حضور جمعی از خانواده های شهدا؛

مراسم تجلیل و قدردانی از «شهردار انقلابی» مشهد برگزار شد

مراسم تجلیل و قدردانی از «شهردار انقلابی» مشهد سید صولت مرتضوی با حضور جمعی از خانواده های شهدا و مسؤولان شهری و لشکری برگزار شد.
سید صولت مرتضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد مراسم تقدیر از سید صولت مرتضوی عصر امروز با حضور جمعی از خانواده های شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم، نمایندگان مجلس، نماینده ولی فقیه و مسؤولان شهری و لشکری در مجموعه ورزشی شهید ابراهیمی برگزار شد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین حسینی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در استان خراسان رضوی گفت: حاشیه نشینان در وقوع انقلاب اسلامی و یاری امام خمینی(ره) نقش عمده ای را ایفا کرده و شهدای بسیاری را در این راه دادند، اما از کمترین سهم از سفره انقلاب بهره مند شدند. دولت های بعد از انقلاب با عقیده به اجتناب ناپذیری وقوع شکاف طبقاتی برای توسعه یافتگی، علی رغم تذکر رهبر معظم انقلاب در رسیدگی به اقشار محروم و آسیب پذیر موجب گسترش حاشیه نشینی در شهر مشهد شدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در استان خراسان رضوی با اشاره به نقش آفرینی موثر مرتضوی در ستاد ساماندهی حاشیه نشینی شهر مشهد مقدس افزود: سهم قابل توجهی از فعالیت ها در جهت کاهش مشکلات حاشیه نشینان و کمک به ستاد ساماندهی حاشیه نشینی شهر مشهد مقدس مربوط به مرتضوی به عنوان «شهرداری انقلابی» بنا بر تعبیر رهبر معظم انقلاب است.

در ادامه این مراسم سردار نظری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خراسان رضوی ضمن مقدس برشمردن خدمت برای رشد و تعالی انقلاب اسلامی گفت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را باید با اهداف و منویات مقدس این نظام در یک راستا قرار داد و افرادی را که در این خدمت رسانی نقشی مهم ایفا می کنند، به معرفی مردم برسانیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خراسان رضوی با اشاره به بصیرت و رشد فکری بالای حاشیه نشینان در عین استضعاف دنیوی و مادی افزود: خدمت با نگاه بلند برای مردم حاشیه نشین افتخار بزرگی برای مجموعه سپاه و بسیج است و آمادگی برای خدمت رسانی با کیفیت بیشتر و سرعت بالاتر همچنان در نزد نیروهای انقلابی و خدوم این مجموعه موجود است.

 همچنین در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین  بحرینی نماینده مردم مشهد مقدس در مجلس شورای اسلامی و همسر شهید مدافع حرم، شهید محمدی منفرد طی سخنانی از سید صولت مرتضوی تقدیر و قدردانی به عمل آوردند./ 861/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات