۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۵۲۲۸۸۱
نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

آیت الله موسوی جزایری نمونه بارز روحانی انقلابی است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه طلاب باید به دنبال تقویت سه ركن اساسي «بعد علمي، بعد اخلاقي و بعد انقلابي» باشند، گفت: آيت الله موسوی جزایري نمونه بارز روحاني انقلابي است.
فرحانی

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله عبدالکریم فرحانی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در مراسم افتتاحيه سال تحصيلي حوزه هاي علميه شهرستان های آبادان، شهرستان رامهرمز و زرگان اهواز که با حضور علماء، ائمه جمعه و طلاب و فضلا حوزه های علميه برگزار شد، با اشاره به اهميت وظيفه و رسالت روحانيون اظهار داشت: طلاب و روحانيون امروز بايد به دنبال تقويت سه ركن اساسي « بعد علمي، بعد اخلاقي و بعد انقلابي» باشند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: اينكه رهبرمعظم انقلاب می گویند حوزه مهد انقلاب است به اين معناست كه علما و بزرگان حوزه با تقويت و استمرار در اين سه بعد توانسته اند جريان فكري، معنوي و مردمي انقلاب را جلو ببرند.

آیت الله فرحانی با بیان اینکه آيت الله موسوی جزایري نمونه بارز روحاني انقلابي است، ادامه داد: نمونه بارز اين الگو حاج شيخ عيسي طرفي نخستین امام جمعه آبادان است. علماء و بزرگاني كه در عين اينكه در ايام انقلاب و جنگ و پس از آن پيگير امورات انقلاب و جنگ بودند، هرگز از رسالت خود در بعد علمي و اخلاقي غافل نشدند.

وی خطاب به طلاب گفت: طلاب معزز و سربازان امام زمان اين سه ركن اساسي را رأس المال برنامه و اهداف خود قرار دهند و همزماني آغاز سال تحصيلي با دهه ولايت و ايام پرفيض ذي الحجه را مغتنم بشمارند./۹۴۵۶/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات